آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

لاریجانی: اینکه ما سندی مفید مثل توافق هسته ای را تخریب کنیم کار جالبی نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب یک سند مفید کار جالبی نیست، گفت: اینکه پیش از توافق می‌خواستیم غنی سازی داشته باشیم و در حال حاضر به آن دست یافتیم نکته‌ی مثبتی است.

علی لاریجانی در همایش گرامیداشت روز پزشک که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با تاکید بر تصمیم گیری مشخص برای مسائل کلان در کشور گفت:‌ برای این سیاست های کلان برخی اختلاف نظرات وجود دارد اما به نظر من هنوز باور این امر صورت نگرفته به طور مثال در مسأله هسته‌ای اختلاف نظراتی وجود دارد اما باید ببینیم قبل از توافق چه می خواستیم و در حال حاضر به آن رسیده‌ایم یا خیر.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد: پیش از توافق ما می خواستیم غنی سازی داشته باشیم و در حال حاضر به آن دست یافتیم که این نکته مثبتی است و تیم مذاکره کننده این مسأله را به غرب قبولاند در حالیکه آن‌ها پیش از این حق غنی سازی را برای ما قائل نمی‌دانستند،همچنین بخش اعظمی از تحریم ها نیز در این توافق برداشته می‌شود که همه اینها خوب و مهم است.

وی همچنین تاکید کرد: اینکه ما سندی مفید را تخریب کنیم کار جالبی نیست و برخی می گویند غربی ها زورگو هستند. معلوم است که آن‌ها زور می گویند و برای همین دوازده سال با آن‌ها دعوا داشتیم اما در همین دالان زورگویی به چنین دستاوردهایی رسیدیم، پس باید ببینیم اهداف اصلی تا پیش از این چه بوده است.

رئیس مجلس در پایان سخنان خود به مزاح گفت: البته وزیر بهداشت نباید در این راستا به ابن سینا نگاه کند چون او هیچ وقت ازدواج نکرده بود.

اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------