آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

ایران آمادگی تعامل با سایر کشورها در صنعت نفت را دارد



اخبار,اخبار اقتصادی,نفت

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که ورود ایران به بازار در حوزه صنعت نفت موثر خواهد بود اظهار کرد:‌ به دست آوردن جایگاه ایران در اوپک برای کشور بسیار مهم است.

محمد سعید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه پیش از قیمت نفت برای کشور ما به دست آوردن جایگاهمان در اوپک مهم است گفت:‌ باید ابتدا جای از دست رفته خود در اوپک را به دست آوریم تا به میزانی که قبلا تولید می‌کردیم دست یابیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اگر کاهش قیمت در زمینه نفت وجود داشته باشد برای همه کشورهای تولید کننده این کاهش رخ می‌دهد اظهار کرد: در این شرایط ما هم از محاصره اقتصادی نجات پیدا می‌کنیم و به حق و حقوق خودمان می‌رسیم و این به نظرم مهمتر از نرخ امروز نفت است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شرایط جنگ در شرایط تحریمی در خصوص موضوع نفت تحت فشار قرار گرفتیم، خاطر نشان کرد:‌ در شرایط سخت تحریم و به ویژه در حوزه اقتصادی، ما نه توان تولید نفت و نه توان عرضه داشتیم که خوشبختانه اخیرا به حالت واقعی پیش از تحریم نزدیک‌تر شده‌ایم و ورود کشور به بازار جهانی نفت فراهم شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که تولید برای ما در این شرایط حائز اهمیت است گفت:‌ کشور آمادگی دارد که با همه دنیا در خصوص مسائل اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت نفت تعامل داشته باشد و قطعا ورود ایران به بازار خیلی موثرتر خواهد بود.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------