آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

استقبال بروجردی از رای مجلس سنا به برجام



اخبار,اخبار سیاسی,علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به رای گیری های اخیر مجالس کنگره و سنای آمریکا در خصوص تایید یا رد برجام گفت: رای گیری کنگره محلی از اعراب ندارد.

علاءالدین بروجردی با بیان اینکه رای مجلس سنا در برجام از اهمیت برخوردار بود، توضیح داد: در شرایطی که مجلس سنای آمریکا به رد توافق هسته ای رای منفی داد، رای مجلس نمایندگان این کشور بی ارزش می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  رای مجلس سنا آمریکا از اهمیت برخوردار بود بنابراین رای گیری در کنگره حرکت نمادین است و در فضای سیاسی این رای گیری و مخالفت محلی از اعراب ندارد.

حامیان باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در سنای این کشور موفق شدند مانع از رای‌گیری درباره پیش‌نویس طرح مخالفت جمهوریخواهان با توافق هسته‌ای ایران شوند.  نتیجه رای‌گیری در سنای آمریکا پیروزی مهمی برای دولت باراک اوباماست که در هفته‌های گذشته سخت تلاش کرده بود با حمایت دموکرات‌ها بدون توسل به قدرت وتو، از سد مخالفت جمهوریخواهان عبور کند.

پنجشنبه شب  جلسه رأی‌گیری در مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، اکثریت نمایندگان آمریکایی به برجام رأی مخالف دادند. در این رأی‌گیری 269 نماینده حاضر در جلسه به مخالفت با برجام پرداختند و در مقابل 162 نماینده به این توافق رأی موافق دادند. با توجه به تایید برجام در مجلس سنا، رای مخالف نمایندگان آمریکایی بی ارزش شد.

اخبار سیاسی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------