آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

عضوکمیسیون امنیت ملی: در کمیسیون برجام،تصمیم جمعی گرفته نمی شود؛ یک نفر تصمیم می گیرد



اخبار,اخبار سیاسی,مهدی دواتگری

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عملکرد کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت که این کمیسیون به جای بررسی ابعاد حقوقی برجام رویکرد سیاسی در پیش گرفته است.

مهدی دواتگری اظهار کرد: پیش از این مجلس در قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، کمیسیون امنیت ملی را مامور کرده بود که توافق هسته‌ای را بررسی کند و هر سه ماه یک بار گزارش دهد؛ علاوه بر این آیین نامه داخلی مجلس می گوید که مجلس می تواند به هر تعداد که لازم باشد کمیسیون ویژه تشکیل دهد.

وی افزود: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که کمیسیون اصلی رسیدگی به برجام کمیسیون امنیت ملی و هیأت رئیسه این کمیسیون باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کند و اجازه ندهد جایگاه کمیسیون مخدوش شود.

نماینده مردم مراغه در مجلس درباره حواشی برخی جلسات کمیسیون بررسی برجام نیز خاطرنشان کرد: وقتی آقای جلیلی که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی حاضر نشد یک بار هم به نمایندگان پاسخ بدهد درباره توافق هسته‌ای اینگونه اظهارنظر و سعی می‌کند خود را قهرمان جلوه دهد بروز این حواشی طبیعی است، در عین حال عملکرد این آقایان مبرهن است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما امیدواریم که کمیسیون ویژه برجام پیش از آنکه به دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد در جهت روند اصلی امور کار مهمی انجام دهد، متاسفانه فضایی که در این کمیسیون شکل گرفته به جای این که تصمیم جمعی گرفته شود یک نفر تصمیم می گیرد که این توهین به سایر اعضای کمیسیون خواهد بود.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------