آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

گلایه روحانی از بلندمرتبه سازی



اخبار,اخبار سیاسی,روحانی

بهره‌برداری از ۱8 کیلومتر خط ۳ مترو تهران حاشیه های کوچکی داشت، از پشت در ماندن خبرنگاران شهری تا گلایه رئیس جمهور از بلندمرتبه‌سازی در پایتخت.

مراسم افتتاح نیمه شمالی خط 3 مترو خالی از حاشیه نبود که برخی از آن ها به شرح زیر است:

* بهره برداری از نیمه شمالی خط ۳ جلسه شورای شهر تهران را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

* این جلسه در یکی از سالن های پذیرایی شهرک قائم برگزار شد و تنها با بررسی دو دستور جلسه که تنها یکی از آنها منجر به رأی‌گیری شد، خاتمه یافت. تمامی اعضای شورای شهر پیاده به مکان مراسم بهره برداری خط ۳ مترو رفتند.

* فرماندار تهران، استاندار، وزیر دادگستری، رئیس دفتر رئیس جمهور، برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس و اعضای سابق شورای شهر تهران از جمله حسن بیادی و همزه شکیب در این مراسم حضور داشتند.

* به دلیل برخی از ناهماهنگی ها از ورود خبرنگاران شهری به مراسم جلوگیری شد و آنها با اعتراض و تاخیر توانستند به محل برگزاری مراسم بروند. البته برخی از اعضای روابط عمومی شهرداری نیز مانند خبرنگاران پشت درها مانده بودند و سایر مسئولان روابط عمومی نیز هیچگونه پیگیری برای کمک به حضور خبرنگاران در این مراسم نکرده اند.

*  ۴ ویژه نامه برای معرفی این خط در اختیار میهمانان قرار داده شد. ویژه نامه تهران شهر که هفته نامه داخلی شهرداری تهران است ضمیمه زیر پوست شهر همشهری و دو کاتالوگ مشابه که هر دو ریز ایستگاه های خط ۳ و ویژگی های آن را به مخاطب معرفی می کرد. بسیاری از این ویژه‌نامه‌ها روی زمین زیر دست و پا مانده بود.

* رئیس جمهور در این مراسم با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری تهران گفت: تهران شهر تمیزی است اما اگر بلندمرتبه سازی در آن کم شود و به قول اصحاب رسانه فضافروشی نیز نشود، دیگر تهران عالی است.

* اجرای این برنامه را شجاعی مهر مجری برنامه سیمای خانواده بر عهده داشت که در جریان برنامه بارها به مخاطبان برنامه خود پیام های خانوادگی می داد و از رئیس جمهور درخواست کرد در حاشیه برنامه بهره برداری از خط 3 گفتگوی کوتاه خانوادگی هم با این برنامه داشته باشد.

اخبار سیاسی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------