آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تعطیلی شنبه، شایعه یا واقعیت؟



 

 

 

 

 

استانداری تهران می گویند تا این لحظه، برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه آینده مطرح نیست، ولی شایعه ای وجود دارد که برخی روزهای هفته آینده ممکن است تعطیل اعلام شود.

مقامات استانداری تهران می گویند تا این لحظه، برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه آینده مطرح نیست.

به گفته شفیق، مدیر روابط عمومی، تا لحظه تهیه این خبر در بعدازظهر روز سه شنبه، اطلاعیه ای از استانداری تهران برای تعطیلی روز شنبه منتشر نشده است، ولی ستاد مدیریت بحران استانداری طی اطلاعیه هایی از مردم خواسته از تردد بی مورد در سطح تهران، خودداری کنند تا هوا آلوده تر نشود.

علوی منش، از مسئولین استانداری یکی دیگر از مخاطبان این سئوال بود که آیا کشور در روز شنبه تعطیل است یا نه؟ او در پاسخ به خبرآنلاین گفت: تا این لحظه، خبر موثقی درباره تعطیلی تهران یا سایر نقاط کشور منتشر نشده است، ولی احتمال هر گونه تغییری در برنامه وجود دارد.

خبر احتمال افزایش تعطیلات در هفته آینده در حالی منتشر می شود که مجلس، سه روز پیش با ارائه نامه ای به شورای نگهبان از تعطیلات نابهنگام کشور در روزهای گرم سال، بین تعطیلین و اعیاد، انتقاد کرده بود و آن را مصداق "تعطیلات بدون مجوز و غیر قانونی" دانسته بود.

با این وجود، قرائنی وجود دارد که احتمال تعطیلات در روزهای آینده را تشدید می کند، از جمله، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر، با بیان اینکه آلودگی هوا در تهران به وضعیت هشدار رسیده، گفت: متاسفانه هفته آینده نیز در تهران بارندگی نداریم و برای بار دیگر این آلودگی افزایش یافته و وضعیت کنونی تشدید می شود.

گفتنی است اعلام ناگهانی تعطیلی در روز چهارشنبه باعث شدشایعه ای در برخی محافل نقل شود که در آن از تعطیلی روز شنبه آینده خبر داده شده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------