آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

عضوگیری جدید جامعه روحانیت مبارز / اعضای جدید جایگزین هاشمی، روحانی، ناطق و امامی کاشانی می‌شوند؟



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,جامعه روحانیت مبارز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از عضویت 6 شخصیت جدید در این تشکل روحانی خبر داد و گفت: شخصیت هایی که ورود پیدا می کنند می تواند گستره جامعه روحانیت مبارز را افزایش و فعالیت های آن را توسعه دهند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌السلام حسین ابراهیمی نماینده پیشین مجلس در بخشی از گفتگوی خود درباره جایگاه جامعه روحانیت مبارز تهران در عرصه سیاسی کشور گفت: امروز این تشکل روحانی همانند گذشته فعال است، کارهای خود را انجام می دهد و تا حدودی محوریت خود را در بین نیروهای انقلابی حفظ کرده است، در هیچ انتخاباتی به حاشیه رانده نشده است و همیشه در متن بوده و هست، از این به بعد نیز همین اراده و اهتمام و تصمیم وجود دارد.

وی از تدابیر جدید اندیشیده شده در جامعه روحانیت مبارز تهران خبر داد و افزود: جامعه روحانیت مبارز تهران در نشست روز دوشنبه 19 مرداد خود عضویت افراد شاخص دیگری را مصوب کرد که آنها از جلسه آینده حضور پیدا خواهند کرد، این امر موجب قوام جامعه روحانیت مبارز خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران یاد آور شد: شخصیت هایی که ورود پیدا می کنند می تواند گستره جامعه روحانیت مبارز را افزایش و فعالیت های آن را توسعه دهند بنابراین جامعه روحانیت مبارز تهران همواره محوریت نیروهای انقلابی را داشته و خواهد داشت.

وی بدون ذکر نام این افراد، درباره زمان حضور شخصیت های جدید در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: روز دوشنبه 19 مرداد جلسه داشتیم، 15 روز آینده جلسه بعدی جامعه روحانیت مبارز خواهد بود که اعضای جدید حضور پیدا می کنند و جامعه توسعه خوبی پیدا می کند.

ابراهیمی تعداد اعضای جدید جامعه روحانیت مبارز را 6 نفر خواند و گفت: 6 شخصیت یادشده دعوت جامعه روحانیت را قبول کردند اما ما می خواهیم حضور پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این سئوال که آیا 6 شخصیت جدیدی که به شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه می شوند جایگزین شخصیت هایی همچون آقایان هاشمی، روحانی و ناطق نوری خواهند شد که دیگر به جلسات نمی آیند؟ گفت: خیر، آقایان هاشمی، ناطق، روحانی و امامی کاشانی اعضای هیأت موسس جامعه روحانیت مبارزند و قابل حذف نیستند. همچنان عضو جامعه روحانیت مبارز هستند هر زمان خواستند تشریف می آورند هر زمان هم که نخواستند به جلسات نمی آیند. اساسنامه جامعه روحانیت تصریح دارد که موسسین قابل حذف نیستند. منتها آنها هر زمان تمایل پیدا کردند تشریف می آورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------