آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

واکنش مسیح مهاجری به نوار آیت‌الله منتظری



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,مجلس

مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی در جماران نوشت:

دشمنان خارجی کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند به اهدافشان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نزدیک شوند به این شرط که خودی‌هائی که بر شاخ نشسته‌اند درصدد بریدن بُن نباشند.

ترفند شکست خورده بنگاه سخن پراکنی انگلیس در برخورد با امام خمینی گویا بنای توقف ندارد. بعد از اتمام نامه نگاری با مقامات آمریکائی که راه به جائی نبرد و به بی‌اعتبارتر شدن «بی بی‌سی» انجامید، اکنون ماجرای اعدام منافقین در سال 67 در دستور کار این روباه مکار قرار گرفته و به بهانه انتشار جملاتی توسط افرادی که با تصور باطل به فکر کسب اعتبار برای خود و ضربه زدن به مسئولان نظام برآمده‌اند بار دیگر درصدد ضربه زدن به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برآمده است.

تکلیف بنگاه سخن پراکنی انگلیس روشن است و از دشمن انتظاری غیر از ضربه زدن، انتقام گرفتن و لجن پراکنی نمی‌توان داشت. اگر سخنی هست با کسانی است که بر سر سفره نظام جمهوری نشسته‌اند و با خیال‌های خام خود درصدد ضربه زدن به انقلابی که امام خمینی آن را به پیروزی رساند بر می‌آیند. این افراد تصور می‌کنند از این طریق می‌توانند برای خود و مجموعه‌ای که به آن تعلق دارند اعتباری کسب کنند و از امام خمینی و ادامه دهندگان راه آن یگانه دوران انتقام بگیرند!

هیچکس مخالف تلاش این افراد برای کسب اعتبار و شیرین شدنشان در چشم مردم نیست، اما متاسفانه اینان برای رسیدن به این هدف به راه انحرافی روی آورده‌اند. پیمودن این بیراهه نه تنها این افراد را به هدفشان نمی‌رساند بلکه از یکطرف نقاب از چهره واقعی شان کنار می‌زند و به مردم می‌فهماند که اینان حاضرند برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش بکشند و از طرف دیگر چند روزی برای دشمنان انقلاب اسلامی خوراک تبلیغاتی فراهم می‌کنند تا عده‌ای از جوانان را دچار تردید نمایند.

خوشبختانه هنوز در جامعه انقلابی ما افرادی حضور دارند که از حوادث انقلاب و رویدادهای دهه 60 و جنایات منافقین و چگونگی مقابله با آنان اطلاعات کامل و دقیق دارند و می‌توانند ذهن‌ها را روشن کنند و با ترفندهای بوق‌های تبلیغاتی دشمنان انقلاب و نادانی‌های بهانه‌سازان مقابله نمایند. این واقعیت را نیز همه می‌دانند و حتی دشمنان کینه توز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز از عمق جان باور دارند که امام خمینی در تمام مراحل انقلاب از مسیر احکام شرع و ضوابط قانونی ذره‌ای فاصله نگرفت و به چیزی غیر از منافع مردم نیاندیشید. بنابر این، از رهگذر چنین ترفندهای ناشیانه‌ای نه تنها امام خمینی آسیبی نمی‌بیند بلکه با روشنگری‌هائی که صورت می‌گیرد بسیاری از زوایای تاریک تاریخ انقلاب اسلامی روشن می‌شود و روزنه‌های سوءاستفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی یکی بعد از دیگری مسدود می‌گردد.

در این میان، اگر نگرانی‌هائی وجود دارد، در دو زمینه است. اول آنکه چرا بهانه سازان از اینهمه تجربه که در نشیب و فرازهای دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده استفاده نمی‌کنند؟ و دوم آنکه فعالان سیاسی جامعه انقلابی ما با مشاهده اینهمه دشمنی که با اساس و ریشه انقلاب و نظام اسلامی صورت می‌گیرد چرا دست از منازعه و مشاجره و تخریب و تضعیف همدیگر بر نمی‌دارند و برای حراست از اصل انقلاب و نظام اسلامی متحد نمی‌شوند؟

برای آنکه بهانه سازان متوجه شوند چه اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند خوب است بر این واقعیت تاکید کنیم که عناصر بیگانه اعم از انگلیس و آمریکا و صهیونیست‌ها که شما به انتشار مطالبتان از طریق بوق‌های آنها دل بسته‌اید، نه شما را می‌خواهند و نه کسانی را که شما درصدد کوبیدن آنها هستید. اگر روزی آنها بر مقدرات این کشور مسلط شوند، نه به شما رحم خواهند کرد و نه به طرف مقابل شما. ما دوست نداریم مثل شما بهانه سازی کنیم ولی این را بدانید که دشمنان به اندازه کافی از کسی که شما به سخنان به اصطلاح اعتراضی او استناد می‌کنید و صدای او را برای پخش شدن به رسانه‌های بیگانه می‌دهید، سند و مدرک دارند که در زمان مقتضی زیراب او را هم بزنند و شما را نیز که درصدد کسب اعتبار برای او و کوبیدن امام هستید از سر راه خود بردارند. بنابر این، حق اینست که اندکی به خود آیید و بیش از این عرض خود نبرید و زحمت دیگران مدارید. شما کافی است فقط به این یک ترفند کاملاً سیاسی کارانه توجه کنید که دشمن نوار به اصطلاح افشاگرانه اهدائی شما را چند روز بعد از دیدار محمود عباس با سرکرده منافقین که این نیز چند روز بعد از حضور و سخنرانی شاهزاده معتاد و فاسد سعودی در همایش منافقین در فرانسه صورت گرفت، پخش کرده است. آیا همین واقعه نباید به اندازه کافی به شما هشدار بدهد و شما را از بیراهه‌ای که در آن قرار گرفته‌اید باز گرداند؟!

فعالان سیاسی و سران احزاب و جناح‌ها، که این روزها با رسیدن بوی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به مشامشان بار دیگر وارد چرخه باطل بی‌آبرو کردن همدیگر شده‌اند، نیز باید به این سوال مردم پاسخ بدهند که در شرایط استمرار تهاجمات تبلیغاتی دشمنان ملت و کشور و در زمانی که اساس انقلاب و نظام هدف این تهاجمات است، چرا منافع ملی را فدای منافع جناحی و حزبی و گروهی می‌کنند؟ تلاش قانونی با رعایات ضوابط اخلاقی و شرعی برای جلب توجه مردم و کسب آراء آنان، حق احزاب و جناح‌ها و فعالان سیاسی است اما توسل به تهمت و افترا و تخریب و نفی دیگران برای اثبات خود نه تنها حق نیست بلکه عاملی برای ضربه زدن به کشور و ملت و نظام است. دشمن تلاش می‌کند اساس را زیر سوال ببرد و سلطه خود را به کشور برگرداند و درست در همین زمان، عده‌ای به جای آنکه متحد شوند و حملات دشمن را دفع کنند، به جان همدیگر افتاده‌اند و با دعواهای سیاسی و خانگی به دشمنی که برای تصاحب خانه و بیرون راندن طرفین دعوا برنامه‌ریزی کرده است کمک می‌کنند. این وضعیّت، مصداق شعر معروف سعدی است که:
یکی بر سر شاخ و بُن می‌برید
خداوند بستان نظر کرد و دید
بگفتا که این مرد بد می‌کند
نه بر دیگران بل به خود می‌کند.

تردیدی وجود ندارد که دشمنان خارجی و بیگانگان کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند به اهدافشان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی حتی نزدیک شوند اما به این شرط که خودی‌هائی که بر شاخ نشسته‌اند درصدد بریدن بُن نباشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------