آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

نقوی حسینی: وجود نام احمدی نژاد در لیست اصولگرایان بدین معنا نیست که او گزینه نهایی ماست



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,نقوی حسینی

یک عضو جبهه پایداری در مجلس معتقد است که یکی از علل شکست اصولگرایان از اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، دست کم گرفتن رقیب بوده است.

یک عضو جبهه پایداری در مجلس معتقد است که یکی از علل شکست اصولگرایان از اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، دست کم گرفتن رقیب بوده است.

سید حسن نقوی حسنی در گفت و گو با انتخاب درباره لیست اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان در مرحله مقدماتی گفتگو پیرامون نامزدهای انتخاباتی خود را اغاز کردند. همه گروه ها و افراد نیز کاندیداهای مورد نظر خود را در این جلسه معرفی کردند. در این مرحله هیچ تصمیم گیری نهایی نشده فقط افراد یا گروه ها و احزاب پیشنهادات های خود را برای ریاست جمهوری می دهند و نزدیک به انتخابات فرد نهایی را معرفی می کنند.

وی با اشاره به وجود نام احمدی نژاد و روحانی در این لیست گفت: در این لیست 30 نفره که تهیه شده، هر فردی می تواند حضور داشته باشد، حتی اقای روحانی و اقای احمدی نژاد. این اشکالی ندارد ولی این به منزله این نیست که این دو نفر جزء افراد نهایی ما هستند.

این عضو جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که ایا کاندیداهای سال 92 نیز در این لیست هستند و اصولگرایان یک بار دیگر از این افراد حمایت می کنند گفت: اینکه استراتژی اصولگرایان برای انتخابات سال آینده چیست و نهایتا به چند نفر می رسند را نمی توان پیش بینی کرد، اما من به عنوان تحلیلگر اعتقاد دارم اصولگرایان باید به یک نفر برسند. با لیست مشترک و چند نفر نمی شود انتخابات برگزار کرد. باید اصولگرایان به یک فرد برسند و همه جریانات اصولگرایی از او حمایت کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم یکبار دیگر اتفاق سال 92 برایمان پیش بیاید .

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که ایا فضا برای اصولگرایان محیا است که بخواهند از یک نفر در انتخابات سال آینده حمایت کنند تاکید کرد: بله، زمینه اش وجود دارد. سال 92 اصولگرایان، طرف مقابل که اصلاح طلبان باشند را به حساب نمی آوردند که همین موضوع باعث شد شکست سختی را دچار شویم. سال 92 درسی به اصولگرایان داد که براساس آن ملزم هستند این دوره به یک نفر برسند.

این نماینده مجلس با اشاره به عملکرد دولت گفت: من اعقاد دارم امروز جامعه از آقای روحانی عبور کرده ولو اینکه گروه های سیاسی عبور نکرده باشند اما مردم واقعا آمادگی دارند که به کسی دیگر رای بدهند. از اینجا به بعد چه اتفاقاتی قرار است می افتد بستگی به تحولات بعدی دارد، چون همه مردم این سوال را می کنند که روحانی برای ما چه کار کرده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------