آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

پزشکیان: دفاع رهبری نبود، تیم مذاکره به جرم خیانت اعدام می‌شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

نایب رییس مجلس گفت: اگر رهبر انقلاب از تیم مذاکرده کننده هسته‌ای دفاع نمی‌کرد، آنها را دستگیر و اعدام می‌کردند.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری امروز خود در تبریز با اشاره به حمله‌ها و هجمه‌های مخالفان از مذاکرات هسته‌ای و برجام اظهار داشت: اگر رهبر انقلاب از تیم هسته‌ای دفاع نمی‌کرد، آنها را به عنوان خائن دستگیر و اعدام می‌کردند.

نایب رییس اول مجلس دهم با دفاع از اعضای تیم مذاکره هسته‌ای، تاکید کرد: گفتن اینکه برجام ذلت‌بار بود، بی‌حرمتی به رهبری است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای رییس جمهور پیشین کشورمان گفت: مشکل اصلی این است که کسی حق ندارد اسم آقای خاتمی را در رسانه‌‌اش بیاورید. من اصلاحات را با تمام وجود قبول دارم و اصولگراتر از افرادی هستم که ادعای اصولگرایی دارند و برای همین پایبندی به اصول، تاوان می‌دهم.

پزشکیان با بیان اینکه نمی‌شود پشت تریبون رفت و در مورد همه مسائل اظهار نظر کارشناسی کرد، تاکید کرد: این کار نشانه جهل است نه دانایی و بزرگترین ظلم به مردم است. 

نایب رییس نخست مجلس با اشاره به آزادی تدریس زبان مادری در قانون گفت: قانون اجازه داده فرزندان ما در مدارس به زبان مادری صحبت کنند، بنویسند و تحصیل کنند.

او ضمن گلایه از اینکه برخی برای خود حق قائل می‌شوند و به یک قومیت توهین می‌کنند، متذکر شد: حاکمیت باید قانون را اجرا و از اقداماتی که بهانه دست دشمن می‌دهد، خودداری کند.

پزشکیان با بیان اینکه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم، گفت: سیستم حاکمیت کشور ما مشکل دارد و برای همین هر رئیس جمهوری که دوره‌اش تمام می‌شود. مورد انتقاد و بدگویی قرار می‌گیرد.   با سیستم فعلی کشور هیچ رئیس جمهوری در کشور عاقبت به خیر نمی‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------