آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

بروجردی: تلفن مصون ملی به زودی در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد / تحرکات تروریست‌ها را از مبدا رصد می‌کنیم



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,بروجردی

رییس کمیسیون امنیت ملی از انجام اقدامات اولیه برای ساخت تلفن مصون ملی خبر داد.

 به گزارش ایسنا، علاالدین بروجردی در حاشیه بازدید از مقر پلیس فتا گفت: فضای سایبری یک میدان جنگ جدید است که لازمه حضور در آن داشتن دانش کافی و افزایش توانمندی‌ها در تمامی عرصه‌هاست.

 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات پلیس فتا مبارزه با تروریستی و تخریبی است، اظهار کرد: باید به پلیس فتا به خاطر اقدامات خود و توانمندی‌هایی که دارد تبریک گفت.

 

بروجردی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: ما از بعد امنیتی در کمیسیون امنیت ملی حساس هستیم و باید اقدامات عملی هم انجام شود. تلفن‌های هوشمندی که در دست مردم است ممکن است برای مردم خوب بوده و کاربرد هم داشته باشد.

 

وی افزود: مسوولان به دنبال تولید یک تلفن ملی مصون هستند که باید سریع‌تر عملیاتی شود. کمیته پدافند غیرعامل نیز مصوبه‌ای را در خصوص استفاده از تلفن همراه هوشمند صادر کرده است که این تصمیم در همین راستا صورت گرفته است.

 

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه این ممنوعیت شامل کدام مسوولان می‌شود گفت: با اجرایی شدن طرح تلفن ملی مصون درباره این مسوولان نیز صحبت خواهد شد.

 

به گفته رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی توجه به نکات ویژه امنیتی می‌تواند امنیت را افزایش دهد.

 

بروجردی افزود: سازمان‌های اطلاعاتی به طور مسمتر دنبال کسب اطلاعات است. طرف مامور اطلاعاتی است، در قالب خبرنگاران زنگ می‌زند و یکسری اطلاعات را کسب می‌کند که در این‌خصوص باید اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

 

وی درباره ادعای محسن رضایی در خصوص قصد داعش در ایجاد ناامنی در کشور و انفجار در نماز جمعه به ایسنا گفت: گزارش‌های مختلفی از طریق بولتن‌ها ‌ورسانه‌ها به ما ‌می‌رسد. داعش تیم‌های متعددی را از رقه سوریه و موصل عراق فرستاده که خوشبختانه تمام این تیم‌ها از لحظه حرکت در تور اطلاعاتی ما بودند و همه آنها دستگیر شدند.

 

بروجردی درباره اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در کشمر نیز گفت: عربستان امروز از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به کشور ما در تمام ابعاد استفاده می‌کند و اخیرا هم حزب منحله دموکرات هم اقداماتی را با حمایت عربستان انجام داده اما در نهایت مکرشان به خودشان بازخواهد گشت.

 

وی درباره نظرش پیرامون فیلترینگ تلگرام و انتقال سرورهای این شبکه اجتماعی به داخل کشور نیز گفت: ما از هر اقدامی که در جهت حفظ منافع ملی باشد استقبال می‌کنیم و اگر غیر از این باشد ضرر می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------