آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

پزشکیان: امیدوارم هر سه وزیر پیشنهادی مورد اقبال مجلس قرار گیرند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم در روز جلسه رأی اعتماد به وزرا هر سه وزیر بتوانند رأی کافی را کسب کنند.

 مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان در مورد بعضی از وزرای پیشنهادی موضع‌گیری‌های سختی می‌کنند ولی من امیدوارم هر سه نفر بتوانند رأی کافی را کسب کنند. هر چند که مدت زیادی تا پایان دولت باقی نمانده و تلاش این است که این پنج شش ماه نیز به خوبی پیش برود.

 

وی تصریح کرد: اگر موضوعی در این سه وزارتخانه وجود داشت منطقی این بود که دو سال پیش اتفاق امروز رخ می‌داد؛ چرا که در حال حاضر فرصتی برای تغییر اساسی در این سه وزارتخانه وجود ندارد اما من امیدوارم که اینها رأی کافی را کسب کنند.

 

پزشکیان تأکید کرد: مراجع قانونی اعم از وزارت اطلاعات و قوه قضائیه نظرات خود را در خصوص این سه نفر اعلام کردند و قطعاً اگر موضوعی در مورد سوابق سیاسی این افراد وجود داشت از سوی این نهادها اعلام می‌شد. اما زمانی که استعلام‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد پرداختن به برخی اتهامات با عناوین مختلف شایسته نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------