آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزیر دادگستری: اغلب قربانیان ایرانی عملیات تروریستی حله از خوزستان هستند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

وزیر دادگستری گفت: مراحل شناسایی قربانیان عملیات تروریستی حله عراق در حال انجام است و بیشتر اجساد ایرانی این حادثه متعلق به خوزستان هستند.

به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی روز شنبه در سالن تشریح سازمان پزشکی قانونی در کهریزک افزود: اجساد مربوط به عملیات تروریستی حله عراق در حال نمونه برداری و کدگذاری هستند و تلاش می کنیم مراحل تشخیص هویت این افراد با سرعت انجام شود.

 

وی اضافه کرد: اجساد مربوط به استان خوزستان که حدود 40 نفر از مجموع 52 پیکر ارجاع شده به ایران است، به سازمان پزشکی قانونی اهواز منتقل می شوند بنابراین از بستگان این خانواده ها در خوزستان می خواهیم که برای تشخیص هویت این افراد به سازمان پزشکی قانونی اهواز مراجعه کنند.

 

او گفت: هماهنگی های قضایی برای دفن قربانیان این حادثه انجام شده و اگر افرادی شناسایی شده و مدعی داشته باشند، اجساد را به خانواده ها تحویل می دهیم و در غیر این صورت مراحل دفن پیکرها مطابق مجوزهای قانونی صادر خواهد شد.

 

پورمحمدی در مورد حادثه تصادف قطار در استان سمنان نیز گفت: با فعالیت سازمان پزشکی قانونی، تلاش می شود در کوتاه ترین زمان ممکن قربانیان این حادثه شناسایی شوند؛ قرار است مراسم تشییع و تدفین قربانیان این حادثه در روز شهادت امام رضا(ع) در تبریز انجام شود.

 

وی تصریح کرد: اجساد قربانیان این حادثه نیز در حال نمونه برداری و کدگذاری هستند و امیدواریم تا زمان تشییع، شناسایی شوند و اگر تا آن زمان مراحل شناسایی اجساد انجام نشد، طی چند روز بعد و مراجعه وابستگان آنها به سازمان پزشکی قانونی انجام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------