آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

عامری: همایش جمعیت ایثارگران 25 آذر برگزار می‌شود / نادران و فروزنده گزینه‌های انتخابات 96/احتمال معرفی نامزد واحد از سوی جبهه تحول‌خواهان



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران از تشکیل جبهه تحول‌خواهان برای معرفی نامزد واحد خبر داد و گفت: پنج‌شنبه 25 آذرماه همایش جمعیت ایثارگران با سخنرانی فدایی و نادران برگزار خواهد شد.

داود عامری قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین برنامه‌های این تشکل برای انتخابات اظهار داشت:‌ همایش جمعیت ایثارگران پنج‌شنبه این هفته 25‌ آذرماه با سخنرانی آقایان فدایی و نادران در دفتر این تشکل برگزار خواهد شد.

 

عامری درباره نهایی شدن گزینه ایثارگران برای انتخابات 96 تصریح کرد: یکی از گزینه‌های اصلی ما برای انتخابات 96 آقای نادران است اما بر روی آقای فروزنده نیز نظر مثبت داریم.

 

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران تأکید کرد: ما گزینه های خود را پیشنهاد می‌دهیم اما چنانچه ائتلاف اصولگرایان بخواهد گزینه واحدی را معرفی کند ما از گزینه ائتلاف حمایت خواهیم کرد.

 

وی همچنین از ایجاد جبهه تحول‌خواهان برای انتخابات خبر داد و گفت: اگر ائتلاف اصولگرایان شکل نگیرد، ایثارگران، رهپویان، خدمتگزاران و جمعیت جانبازان به یک نامزد واحد و نهایی خواهند رسید بنابراین ما منتظریم که آنها نیز به جمع‌بندی برسند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------