آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

شوخی لاریجانی با «برادر» شدن محجوب و قاضی‌پور / برادر سوم هم از راه رسید / گلایه از تنبلی نمایندگان



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,لاریجانی

تفاهم قابل توجه محجوب و قاضی‌پور در ارائه پیشنهادهای برنامه توسعه ششم، موجب شد تا لاریجانی با خنده از آنها با عنوان «برادر» یاد کند.

 به گزارش خبرآنلاين، ولي ملكي نماينده مردم مشكين شهر در مجلس دهم، در جريان بررسي لايحه برنامه ششم به حضور كمرنگ همكارانش در جريان رأي گيري اعتراض كرد و گفت: در رأي گيري ماده قبلي، از ميان بيش از 200  نفر نماينده حاضر، 90 نفر در رأي گيري شركت نكردند، اگر بررسي كنيد ميبينيد كه  40 تا 45 درصد از نمايندگان در رأي گيري شركت نمي‌كنند.

 

لاريجاني كه خودش هم پيش از اين بارها به گلايه از رأي ندادن نمايندگان پرداخته بود، در پاسخ به اين تذكر گفت: تذكرتان به جا است و من هم از دوستان بارها خواهش كرده ام كه در رأي گيري ها شركت كنند.

 

در ادامه جلسه زماني كه فرصت به بررسي يك پيشنهاد رسيد، مانند روزهاي گذشته نام نادر قاضي‌پور و عليرضا محجوب در كنار هم قرار گرفت تا جايي كه حتي رئيس مجلس به همكاري دوش به دوش اين دو نماينده مجلس واكنش نشان داد و با خنده گفت: بله، برادران محجوب و قاضي پور.

 

در اين حال قاضي پور گفت كه براي اين پيشنهاد«آقاي كاتب صحبت مي‌كند.»، نكته اي كه باز هم با شوخ طبعي رئيس مجلس همراه شد و لاريجاني گفت: يك نفر ديگر هم به جمعشان اضافه شد.(خنده)

 

عليرضا محجوب و نادر قاضی پور دو نماينده‌اي هستند كه در مجلس نهم، نه تنها كنار يكديگر مي‌نشستند، بلكه به دليل تفاهم‌هاي عميقي كه داشتند، بيشتر پیشنهاداتشان دو امضایی بود.

 

در مجلس دهم نيز گرچه ديگر صندلي‌هاي اين دو نماينده كنار هم قرار نگرفته است، اما پيشنهادهاي مشتركشان در جريان بررسي لايحه برنامه ششم توسعه نشان از اين دارد كه هنوز از همان اشتراكات مجلس نهم،‌ پيروي مي‌كنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------