آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

نعمتی:‌ ظریف هیچ‌گاه نگفت در خصوص کل برجام اشتباهی صورت گرفت



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

بهروز نعمتی اظهار کرد: کریمی قدوسی به دنبال کشاندن موضوع به حاشیه است. وزیر امور خارجه کشورمان هیچ‌گاه در جلسه‌ای که مطالب آن برخلاف رویه منتشر شده است نگفت در خصوص کلیات برجام اشتباهی صورت گرفت.

 به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ادعاهای کریمی قدوسی در خصوص صحبت‌های وزیر امور خارجه، گفت: صحبت‌های آقای کریمی قدوسی به حاشیه کشاندن مجلس است، در جلسه‌ای که بنده و تعداد دیگری از نمایندگان نیز حضور داشتیم موضوع صحبت آقای ظریف به طور کامل استماع شد و آقای ظریف در آن جلسه در خصوص یکی از استراتژی‌های بکه ار گرفته از میان سه استراتژی در خصوص رفتارهای آمریکا گفتند ما اگر استراتژی شماره یک را بکار می‌گرفتیم بهتر بود و من در این خصوص اشتباه کردم نه اینکه در موضوع کل برجام اشتباهی صورت گرفته است.

 

وی افزود: برخی رفتارها به هیچ وجه صحیح نیست؛ در آن جلسه اعلام می‌شود که موضوع جلسه خصوصی و محرمانه است و آقای ظریف به کرات این موضوع را تکرار می‌کند و دستور آن جلسه غیرقابل انتشار بود و یکی از بحث‌هایی که همیشه در مجلس بود این بود که از گزارشات روزنامه‌ای وزرا انتقاد می‌شده است و حالا که مسأله محرمانه مطرح شد نیز اینگونه با آن برخورد شد و کشیده شدن محتوای این جلسات به روزنامه‌ها کار درستی نبود و من از رئیس قوه مقننه می‌خواهم که این مسائل را مورد توجه قرار دهد چرا که انتشار این صحبت‌ها موجب بی‌اعتمادی به مجلس می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------