آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

معرفی کاندیدای نهایی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تا نیمه بهمن



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,حشمتیان

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از معرفی کاندیدای نهایی این تشکل سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری تا ایام دهه فجر خبر داد.

 قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان کاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در ایام دهه فجر معرفی خواهد کرد، گفت: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از مجلس پنجم کار خود را آغاز کرد و در هر دوره انتخابات بازسازی شد و امروز نیز برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال توسعه است تا نهایتا همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر کاندیدای قطعی خود را برای انتخابات معرفی کنند.

 

وی با اشاره به روند پیگیری موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این تشکل سیاسی اظهار کرد: ما برای انتخابات شوراها نیز لیست خودمان را تکمیل خواهیم کرد و دفاتر ما در مراکز استان‌ها فعال شده‌اند. همچنین در شهر تهران ۱۴۲ نفر برای این انتخابات از چهره‌های سیاسی مختلف اعم از نمایندگان ادوار مجلس، وزرا و دولتمردان سابق و دانشگاهیان شناسایی شده‌اند و لیست نهاییمان برای این انتخابات هم اکنون در حال پایش است، تا پس از تکمیل شدن و بررسی صلاحیت‌ها به رسانه‌ها اعلام شود.

 

حشمتیان با بیان اینکه تاکنون ۱۶ کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری در جبهه مستقلین و اعتدالگرایان مورد بررسی قرار گرفته‌اند اظهار کرد: این ۱۶ کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده‌اند و ما با بعضی از آن‌ها جلسه داشته‌ایم و در حال رایزنی هستیم.

 

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان افزود: رئیس ستاد انتخابات و روسای جدید کمیته‌های ما نیز مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و در همان ایام دهه فجر به مردم معرفی می‌شوند.

 

حشمتیان با تاکید بر اینکه ما با هیچ جبهه و گروهی ائتلاف نمی‌کنیم، اظهار کرد: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان به عنوان جریان سوم کشور در مجلس، در خانه احزاب و هر انتخاباتی نقش خود را ایفا می‌کند. تاکنون ۳۸ حزب و تشکل سیاسی به عضویت این جبهه در آمده‌اند و بیش از هشتاد چهره و شخصیت سیاسی در سطح ملی نیز ما را همراهی می‌کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: تشکل‌هایی که در سطح کشور در حال شکل گیری هستند، هیچ ارتباطی با ما ندارند و جبهه مستقلین اعتدالگرایان مانند سابق راه خود را ادامه می‌دهد و برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------