آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

نماینده پاکدشت در تذکر به وزیر کشور: میزان ورود پول‌های کثیف در انتخابات را اعلام کنید



خبارسیاسی,خبرهای سیاسی,بشری

یک عضو فراکسیون اصولگران مجلس در تذکری به وزیر کشور بر لزوم اعلام ورود میزان پول‌های کثیف در انتخابات هفت اسفند تاکید کرد و گفت که در این باره باید شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های مذکور نیز ورود پیدا کنند.

به گزارش  آنا، فرهاد بشری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز -یکشنبه- مجلس به وزیر کشور گفت: وزیر کشور چند ماه قبل موضوع ورود پول‌های کثیف را به انتخابات مطرح کردند از این رو تقاضا دارم که اعلام شود بعد از انتخابات هفت اسفند این پول‌ها در کدام یک از حوزه‌های شهرستانی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: در انتخابات شاهد پرداخت هزینه‌های شام و ناهار، بلیت سینما، تعرفه‌های جعلی، تراول‌های تقلبی، خرید آراء، خرید افراد معلوم‌الحال، پرداخت هزینه‌های هنگفت بنرها و وسایل تبلیغاتی و ریخت و پاش‌ها در شهرستان‌ها و استان‌ها بودیم که لازم است این موارد به افکار عمومی اعلام شود و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم پاکدشت همچنین از شورای نگهبان و دستگاه‌های مسئول خواستار شد که با عنایت به مستندات و بررسی‌های به عمل آمده نظر خود را در مورد این اقدامات اعلام کنند.

بشیری در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ارتقای توان موشکی اشاره کرد و با یادآوری دوران جنگ تحمیلی گفت: در روزهای اول جنگ و در شرایطی که ما امکانات زیادی نداشتیم جوانان غیرتمند ایرانی در مقابل صدام و تمامی متحدانش با امکانات جزیی ایستادند. بعید است که این ایام را فراموش کنیم.ما ملت صلح‌جویی هستیم اما اگر کسی بخواهد ماجراجویی کند با تمام قوا در مقابلش می‌ایستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نظرات حکیمانه مقام معظم رهبری درباره ارتقای توان موشکی گفت: در ایام عملیات مقدماتی والفجر در خطبه‌های نماز جمعه تهران این موضوع مطرح شد به میزانی که دزفول برای ما اهمیت دارد العماره نیز برای دیگران اهمیت دارد که نتیجه آن خطبه‌ها باعث ایجاد مسائلی در عملیاتی مقدماتی والفجر شد که ما آن دوران را فراموش نمی‌کنیم.

نماینده پاکدشت در پایان ضمن قدردانی از تمامی دستگاه‌ها برای تامین خدمات و ایمنی حمل‌ونقل در ایام تعطیلی نوروزی همچون وزارتخانه راه‌وشهرسازی کشور، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، جمعیت هلال‌احمر و صداوسیما گفت: این زحمات منجر به کاهش چهار درصدی حوادث و تلفات رانندگی شد که این میزان باز هم زیاد است. لازم است وزیر راه‌وشهرسازی و صنعت و رئیس سازمان استاندارد فکر اساسی بکنند.

 

اخبار سیاسی - آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------