آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

استقرار مجلس دهم، تندروها را از صحنه رسمی حذف می‌کند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات تاکید کرد: با استقرار مجلس دهم که مجلسی همسو با دولت است امیدواریم حرف‌هایی هم که از تریبون آن شنیده می‌شود به ویژه در مورد شخصیت‌های کشور، منطقی باشد.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایلنا، با یادآوری موضوع ممنوع‌التصویری سید محمد خاتمی تاکید کرد: وقتی محدودیتی ایجاد می‌شود، عده‌ای عامدانه فضا را تند می‌کنند؛ گویی برخی منفعت‌شان در ایجاد دعوا و حاشیه است و نمی‌توانند در منطق، حیات سیاسی داشته باشند؛ به عبارتی دیگر نان برخی در دعوا و حاشیه‌ها است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: با استقرار مجلس دهم که مجلسی همسو با دولت است، امیدواریم حرف‌هایی که از تریبون آن شنیده می‌شود به ویژه در مورد شخصیت‌های کشور، منطقی باشد.

او با بیان اینکه وقتی مسائل وارونه جلوه داده می‌شود، اصالت‌ها و ارزش‌ها جای خود را به بی‌ارزشی‌ها می‌دهد، اظهار داشت: دولت باید با استفاده از فضای انتخاب مردم در سال 92 و 94 از منطق و عقلانیت در رفع محدودیت‌ها استفاده کند.

معاون رییس جمهور در دولت اصلاحات با بیان اینکه معتقدیم این محدودیت‌ها ناشی از برخی فضاسازی‌های ایجاد شده است، ابراز داشت: دستگاه‌هایی که چنین محدودیت‌هایی را وضع کردند، باید بگویند چرا این اتفاق افتاده است.

مهرعلیزاده یادآور شد: با استقرار ترکیب مجلس دهم تندروها به میزان زیادی در صحنه رسمی کشور نخواهند بود و این به عقلانیت بیشتر در بررسی خیلی از مسائل از جمله ممنوع‌التصویری آقای خاتمی کمک می‌کند.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------