آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

لیست کاندیداهای «جبههٔ مستقلین و اعتدال‌گرایان» شنبه اعلام می‌شود



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,حشمتیان

رئیس جبههٔ مستقلین و اعتدال‌گرایان از اعلام اسامی کاندیداهای این تشکل سیاسی برای مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس در روز شنبه (۲۸ فروردین) خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار اخیر خود با علی مطهری درخصوص ریاست مجلس دهم اظهار کرد:شب گذشته اینجانب با علی مطهری جلسهٔ مشترکی داشتیم و وی اعلام کرد که اگر آقایان لاریجانی و عارف کاندیدای ریاست مجلس دهم باشند، من کاندیدای نایب رئیسی خواهم شد.

رئیس جبههٔ مستقلین و اعتدال‌گرایان، همچنین با اشاره به در پیش رو بودن مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس، اعلام کرد: لیست کاندیداهای مورد حمایت جبههٔ مستقلین و اعتدال‌گرایان برای مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس، شنبه (۲۸فروردین) منتشر می‌شود و به زودی منتخبان مورد حمایت ما در مرحلهٔ نخست انتخابات در تهران، گرد هم خواهند آمد.

نایب رئیس خانهٔ احزاب ایران در پایان با بیان اینکه اولین جلسهٔ هیئت رئیسهٔ این تشکل سیاسی عصر فردا برگزار می‌شود گفت: فردا اولین جلسهٔ هیئت رئیسهٔ خانهٔ احزاب با حضور اعضای شورای مرکزی این تشکل در سالن شهید رجائی وزارت کشور برگزار و دربارهٔ تاریخ افتتاح ساختمان جدید خانهٔ احزاب تصمیم‌گیری می‌شود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------