آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

عارف: به بداخلاقی‌ها عادت کرده‌ام



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عارف

منتخب اول مردم تهران با بیان اینکه سال‌هاست به برخی بداخلاقی‌ها عادت کرده‌ام گفت: همگان هم روش و منش من را می دانند که اهل جواب دادن نیستم و به دفتر و نزدیکان خودم هم توصیه کردم حتی‌المکان پاسخ اینگونه بد اخلاقی‌ها را ندهند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان سیاسی استان مرکزی اظهار کرد: منشاء بسیاری از این تحرکات برای من روشن است و می‌دانم چه جریانی و با چه اهدافی پشت برخی خبرسازی‌ها قرار دارند. مردم به مانند گذشته به موقع جواب اینگونه بداخلاقی‌ها را خواهند داد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در ادامه با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای ملت ایران به انتخابات مجلس دهم اشاره کرد گفت: مردم در این انتخابات آگاهانه به پای صندوق‌های رای آمدند و خیلی خوب به رویکرد اصلاح طلبان جواب دادند و باعث تغییر نگاه بخشی از جامعه به اصلاح طلبان که تحت تاثیر تبلیغات رقیب بودند شد.

وی با یادآوری اتهاماتی که به جریان اصلاح طلب از سوی بخش تندرو اصولگرایان زده می شد اظهار کرد: یکی از پیام‌های انتخابات مجلس دهم برای جریانی بود که تلاش می کرد با اتهاماتی اصلاح طلبان را از حاکمیت خارج کنند ولی مردم با رای‌شان به اصلاح‌طلبان نشان دادند به جریان اصیل انقلاب که پایبند به ارزشها است و دغدغه‌ای جز اعتلای نظام جمهوری اسلامی ندارد علاقه‌مند هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در مجلس دهم مبنا باید همدلی و همبستگی بین نمایندگان برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم باشد خاطرنشان کرد: شعار اصلی اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات مجلس "رونق اقتصادی" بود که البته رقیب هم از این شعار بعدا استفاده کرد و از این بابت خوشحالیم و به همین دلیل در مجلس دهم با مبنا قرار دادن اقتصاد مقاومتی باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بخصوص مساله مهم معیشت مردم، اشتعال جوانان، رشد اقتصادی و مهارم تورم با حمایت جدی از تولید داخلی اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی نیازی به تولید سندهای متعدد نداریم حاطرنشان کرد: اسناد بالادستی بهترین مرجع برای بهبود وضعیت اقتصادی در کشور است و اکنون باید با برنامه ریزی دقیق و همراهی با دولت اقدامات اساسی برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور در چارچوب اسناد بالادستی انجام داد تا نتیجه این اقدامات در زندگی مردم ملموس باشد.

عارف در ادامه دانشگاه را یکی از مراجع اصلی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دانشگاهیان باید برای تحقق شعار امسال به عنوان اتاق های‌فکر مجلس و دولت به میدان بیایند. بخصوص اینکه قرار اقتصاد دانش بنیان حداقل پنجاه درصد تولید ناخالص داخلی را تامین کند.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در پایان به انتخابات مرحله دوم مجلس اشاره و تاکید کرد: باید مسیری را که آغاز کردیم با پیروزی در مرحله دوم به پایان برسانیم و نباید تحت تاثیر پیروزی در مرحله اول کم کاری کنیم بنابراین باید مردم را تشویق به مشارکت حداکثری کرد.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------