آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

معاون رئيس جمهوري: آثار برجام رسانه هاي بدخواه داخلي را رسوا مي كند



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,انصاری

معاون پارلماني رئيس جمهوري گفت كه آثار برجام خوش فرجام رسانه هاي بدخواه داخلي را كه به دنبال نواختن طبل نااميدي در جامعه هستند را رسوا مي كند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام مجيد انصاري روز سه شنبه در شوراي اداري شهرستان سرخه دراستان سمنان افزود : برجام گام به گام آثارش براي ملت و كشور مشخص مي شود و هم اكنون نيز برخي از آثار مهم اين توافق براي كشور نمايان شده است.


وي برداشته شدن منع فروش هواپيما و دارو به كشور ، باز شدن سوئيفت بانكي، رقابت كشورهاي اروپايي براي سفر به كشورمان براي انعقاد قراردادهاي اقتصادي و سرمايه گذاري و دعوت كشورهاي بزرگ خارجي از رئيس جمهوري براي انجام سفر به كشورشان را از آثار مهم برجام در سه ماهه اخير پس از توافق اعلام كرد.


انصاري اضافه كرد: برخي از رسانه ها كه بايد نسبت به خيرخواهي آن ها براي ملت شك كرد، با سياه نمايي آثار برجام به دنبال القاء شكست دولت در مذاكرات هسته اي و ايجاد ياس و نااميدي درمردم نسبت به عملكرد دولت تدبير و اميد هستند.


نماينده ويژه رئيس جمهوري درسفركاروان دولت و تدبير واميد اعزامي به شهرستان سرخه گفت : اين رسانه ها ناخواسته كارهايشان در جهت خدمت به صهيونيست ها، عربستان سعودي و شياطين بزرگ است و اين كاركردها به عملكرد نفوذي ها شباهت دارد.


انصاري ادامه داد : برجام درحال بازكردن گره كور12 ساله ناشي از تحريم دركشوراست ونمي توان انتظار داشت كه اين گره در مدت زمان سه ماهه از سر كشورمان باز شود.


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: امروز رسانه هايي به دولت تدبير و اميد براي موفقيت در برجام انتقاد مي كنند كه در گذشته قطعنامه ها 12 گانه تحميلي به كشور را كاغذ پاره مي دانستند و موضع گيريي نسبت به قطعنامه هاي ظالمانه بر عليه كشورمان نداشتند.


انصاري اظهارداشت : مذاكرات هسته اي با حمايت و هدايت رهبر معظم انقلاب اسلامي و با تلاش ديپلمات هاي زبده و با تجربه كشور به نتيجه رسيده است.


وي به رسانه ها توصيه كرد بذر اميد و نشاط را در جامعه ايجاد كنند ودر سايه اميد و نشاط هم كشور به رشد و توسعه و بالندگي خواهد رسيد.


*اقتصاد مقاومتي برنامه الويت داردولت درسال 95
معاون پارلماني رئيس جمهوري گفت كه اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي در اولويت كارهاي دولت درسال جاري قرار دارد و دولت با تمام توان و امكانات به دنبال تحقق اين برنامه است.
انصاري تصريح كرد: دولت تدبير و اميد در جريان تمام برنامه هاي اقتصاد مقاومتي قرار دارد و سازمان مناسبي را براي اجراي اين برنامه پيش بيني كرد.


وي اضافه كرد : همچنين برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتي نيز به تمام دستگاه هاي دولتي در استان ها نيز ابلاغ شد و با قرابتي كه بين ديدگاه هاي دولت و رهبر معظم انقلاب اسلامي وجود دارد، اين برنامه مي تواند باعث رشد و شكوفايي كشور شود.


وي تامين امنيت غذايي، ايجاد شركت هاي دانش بنيان داخلي، حمايت از توليد داخلي و بخش كشاورزي ، مهار آبهاي مرزي را از برنامه هاي الويت دار پيش بيني شده در برنامه اقتصاد مقاومتي دانست.


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهارداشت : مردم در انتخابات هفتم اسفندماه بارديگر نشان دادند كه از برنامه هاي دولت حمايت مي كنند و تشكيل مجلس دهم تعامل بهتر بين نمايندگان و دولت براي تحقق برنامه هاي اقتصاد و رونق كشور فراهم كرد.


انصاري با اشاره به موفقيت دولت در كاهش نرخ تورم گفت كه اولويت دولت در سال جاري خروج از ركود و رونق اقتصادي و معيشتي مردم است.


وي اضافه كرد : بدهي 350 هزار ميلياردتوماني دولت به بانك ها و پيمانكاران، وجود 10 هزار پروژه نيمه تمام محدوديت هاي زيادي را براي دولت براي جهش به سوي رونق اقتصادي ايجاد كرد و با وجود تمام تنگناها دولت تدبير و اميد با كمك مردم و هدايت رهبر معظم انقلاب اسلامي بر اين تنگناها پيروز مي شود.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------