آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

حلیمه عالی: پس از پایان دوره نمایندگی، باز هم پیگیری شکایت از قاضی‌پور خواهیم بود



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

عضو فراکسیون زنان مجلس نهم می گوید: حتی اگر دوره نمایندگی ما هم تمام شود، باز هم پیگیر شکایت از آقای نادر قاضی‌پور خواهیم بود.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سخنرانی انتخاباتی نماینده مردم ارومیه در مجلس، در پايان سال گذشته حاشیه‌ساز شد (اینجا). از جمله تبعات آن اين بود که نمایندگان زن مجلس از او رنجیدند و فراکسیون زنان از نادر قاضی پور شکایت کرد. این شکایت به سازمان بازرسی کل کشور ارسال شده است و البته هنوز نشانه ای از پیگیری آن دیده نشده است. گويا برخی، از اعضاي فراکسیون زنان خواسته‌اند این شکایت را پس بگیرد.

حلیمه عالی، یکی از اعضای فراکسیون زنان اما به خبرآنلاین می‌گوید: شکایت را به بازرسی کل کشور تحویل داده ایم و در حال پیگیری آن هستیم.

نماینده مردم زابل در مجلس نهم تاکید می کند: شکایت ما سر جایش می ماند. این شکایت ربطی به این ندارد که دوره نمايندگي ما پایان پیدا می کند. پس از پایان دوره نمایندگی نیز روال قانونی طی خواهد شد و شکایت را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز از روند بررسی شکایت فراکسیون زنان اطلاعی به آنها نرسیده است، توضیح می دهد: خانم فاطمه رهبر نماینده گروه هستند و ما به ایشان اختیار تام داده ایم که دنبال کار باشند و ایشان همچنان پیگیری می کنند.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------