آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پاسخ سخنگوی قوه قضاییه به این سئوال: چرا شاکیان پرونده نگین غرب اجازه گرفتن وکیل ندارند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول رئیس این قوه اعلام کرد هیچ کس حق ندارد از گرفتن وکیل برای شکات پرونده کلاهبرداری نگین غرب، ممانعت کند.

به گزارش خبرآنلاین، در نشست خبری این هفته سخنگوی قوه قضاییه، موضوع اعتراض شاکیان پرونده نگین غرب به اطاله دادرسی و محدودیتهای اعمال شده در خصوص گردش پرونده مطرح شد.


خبرنگاری از محسنی اژه ای پرسید: برخی از شاکیان پرونده کلاهبرداری نگین غرب می گویند دادگاه تجدیدنظر به آنها اجازه گرفتن وکیل نمی دهد.


سخنگوی قوه قضاییه در جواب گفت: چه کسی این حرف را زده؟ هر کسی می گوید نمی گذارند من وکیل بگیرم، به من ارجاع دهید تا ببینم چه کسی به او اجازه گرفتن وکیل نمی دهد. این دو پرونده است که مربوط به آقایان فروغی و ریاضی است و وضعیت آنها متفاوت است که بارها توضیح داده ام.


گفتنی این است پرونده با داشتن 15 هزار شاکی فروش مال غیر (آپارتمانهای مسکونی) و کلاهبرداری از این طریق، در شعبه ویژه دادگاه تجدیدنظر استان در حال رسیدگی است و تاکنون مشکل نزدیک به 10 هزار نفر از شاکیان با پرداخت پول یا تحویل ملک حل شده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------