آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

پیام عارف خطاب به مردم: امیدواریم با رونق اقتصادی گامی در جهت حل مشکلات برداریم



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عارف

امیدوارم با تشکیل مجلس دهم و اولویت قرار دادن شعارهای اصلی اصلاح طلبان بویژه رونق اقتصادی با تاسی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با فقر و فساد و تبعیض گام‌های موثری در حل مشکلات مردم فهیم کشورمان برداشته شود

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم طی پیامی از حضور مردم ایران در انتخابات 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش عصر ایران، متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و حماسه ساز ایران؛

بار دیگر با درک شرایط کشور و احساس وطیفه ملی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران به مانند دور اول انتخابات مجلس دهم حماسه دیگری در 10 اردیبهشت خلق کردید.

بر خود واجب می‌دانم ضمن سپاس فراوان از شما مردم خوب و حماسه ساز کشورم که با حضور پرشور و با صلابت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزودید مراتب قدردانی خودم را از مردمان خونگرم استانهای تهران، گلستان،کردستان،مرکزی،همدان،گیلان،زنجان،آذربایجان شرقی،فارس و خوزستان که در سفرهای استانی‌ام من را مورد محبت و عنایت خود قرار دادند و به دعوت اینجانب و دیگر بزرگان جبهه‌ اصلاحات برای رای به کاندیداهای محترم لیست امید پاسخ مثبت دادند اعلام کنم.از هموطنان عزیز سایر استان‌ها نیز که بدلیل محدودیت زمانی توفیق زیارت آنها نصیبم نشد یک بار دیگر پوزش می‌طلبم.

بی‌شک انتخاب آگاهانه شما در انتخابات دور اول و دور دوم مجلس شورای اسلامی مسئولیت خطیری را متوجه منتخبین ملت می‌کند و وظیفه شرعی و اخلاقی همه منتخبین است که در پاسخگویی به مطالبات به حق شما که ولی نعمتان مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امیدوارم با تشکیل مجلس دهم و اولویت قرار دادن شعارهای اصلی اصلاح طلبان بویژه رونق اقتصادی با تاسی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با فقر و فساد و تبعیض گام‌های موثری در حل مشکلات مردم فهیم کشورمان برداشته شود.

محمدرضا عارف

12 اردیبهشت 1395»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------