آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

گزارش وزارت خارجه درباره برجام در موعد مقرر به کمیسیون امنیت مجلس ارسال شد/ بررسی مصادره 2 میلیارد دلار دارایی‌های ایران توسط آمریکا



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه گزارش وزارت خارجه درباره برجام در موعد مقرر به کمیسیون امنیت مجلس ارسال شد، گفت: در این جلسه درباره برداشت غیرقانونی 2 میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی از سوی آمریکا بحث شد.

به گزارش خانه ملت، سید عباس عراقچی رئیس کمیته اجرای برجام پس از حضور در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره موضوعات و محورهای مورد بررسی در جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: بر اساس قانون، وزارت امور خارجه موظف است که هر 3 ماه یکبار، گزارش اجرای برجام را به این کمیسیون ارائه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه برجام در تاریخ 26 دی ماه سال گذشته اجرایی شد، بنابراین 3 ماه بعد آن 26 فروردین ماه بود، از این رو وزارت خارجه در تاریخ مقرر، گزارش کتبی را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارسال کرد و امروز نیز من با حضور در جلسه، توضیحاتی را درباره محورهای گزارش ارائه کردم.

عراقچی در پایان خاطرنشان کرد: در نشست امروز همچنین بنده به سؤالات نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ابعاد مختلف اجرایی شدن برجام به ویژه مسئله رفع تحریم‌ها و موضوعات بانکی پاسخ دادم. همچنین درباره مسائل و اتفاقات اخیر از جمله برداشت غیرقانونی 2 میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی از سوی آمریکا بحث شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------