آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بررسی رخداد خان طومان در کمیسیون امنیت ملی



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,محمد صالح جوکار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ روانی برخی از رسانه‌های غربی پیرامون به شهادت رسیدن تعداد بسیاری از ایرانیان مدافع حرم درمنطقه خان طومان صحت ندارد و آمار دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد اما متأسفانه تعدادی از ایرانی‌ها مدافع حرم در این حادثه شهید و اسیر شده اند.

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  میزان درباره وقوع حادثه خان طومان در منطقه حلب سوریه اظهار کرد: آنچه که در منطقه خان طومان طی چند روز گذشته رخ داد به طور مشخص نشان می دهد که نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد زیرا آتش بس برقرار شده دراین منطقه توسط آمریکایی ها برقرار شده بود.

وی افزود: حوادث تروریستی که در منطقه خان طومان به صورت غیر منتظره رخ داد نشان می دهد که در پس پرده اتفاقاتی وجود دارد و هیچ تضمینی برای برقراری آتش بس در سوریه وجود ندارد و نمی توان به آن اطمینان کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ آنچه در منطقه خان طومان و به صورت ناجوانمردانه رخ داد با حمایت آمریکا و دستور عربستان و ترکیه صورت گرفت زیرا مشخص بود که گروه های تروریستی به آخرین سلاح های پیشرفته در این فاجعه مجهز شده بودند که این امر را نمی توان نادیده گرفت.

جوکارخاطر نشان کرد: آمریکایی ها باید نسبت به اتفاقاتی که در منطقه خان طومان رخ داده است پاسخگو باشند و بگویند که چرا نقض آتش بس در این منطقه رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه غربی ها و دولتمردان سعودی با طولانی شدن نبرد در سوریه موافق هستند، گفت: حضور بلند مدت گروهک‌های تروریستی در سوریه سبب می‌شود تا غرب وآل سعود به اهداف خود در این کشور وسرنگونی بشار اسد دست پیدا کنند روندی که تا به امروز به لطف مقاومت مردم سوریه و مدافعان حرم محقق نشده است.

جوکار درباره به شهادت رسیدن جمعی از ایرانیان در حادثه خان طومان اظهار کرد: جنگ روانی برخی از رسانه‌های غربی پیرامون به شهادت رسیدن تعداد بسیاری از ایرانیان مدافع حرم درمنطقه خان طومان صحت ندارد و آمار دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد اما متأسفانه تعدادی از ایرانی‌ها مدافع حرم در این حادثه شهید و اسیر شده اند.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حادثه "خان طومان" درکمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: درجلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور اعضا حادثه خان طومان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------