آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مقصد بعدی سفرهای استانی روحانی مشخص شد



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,روحانی

استاندار آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور و هیات دولت بر اساس برنامه ریزی انجام شده و به احتمال زیاد پیش از ماه مبارک رمضان میهمان مردم آذربایجان غربی خواهند بود.

قربانعلی سعادت روز دوشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: برای این سفر برنامه ریزی های لازم انجام شده و پروژه های لازم نیز به مسئولان نهاد ریاست جمهوری ارائه شده است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: یکی از مهمترین محورهای تمهید شده برای تصویب در این سفر، پروژه های نیمه تمام است که رایزنی های لازم برای اختصاص اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان به این پروژه ها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، پروژه های تاثیرگذار در توسعه آذربایجان غربی نیز احصا شده که در محورهای گازرسانی، تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی، آموزش و پرورش و مدارس و همچنین عمران روستایی شامل اجرای طرح های هادی تهیه شده و بهبود راه های روستایی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود شش هزار میلیارد ریال بدهی دولت به پیمانکاران در استان که از دولت های گذشته باقی مانده است، ادامه داد: جذب اعتبار برای تامین مطالبات پیمانکاران از جمله دیگر برنامه های تمهید شده برای سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان است.

سعادت گفت: علاوه بر آنها، تخصیص اعتبار مناسب برای اجرای پروژه های راه آهن مراغه ـ ارومیه، بهبود کیفی و کمی جاده ها، بزرگراه ارومیه ـ تبریز و راه آهن ارومیه ـ تبریز برای تصمیم گیری در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی پیشنهاد شده است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان غربی، پروژه های مهم عمرانی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: پروژه های راکد در حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی نیز در آذربایجان غربی وجود دارد که در صدد هستیم در سفر رئیس جمهور به استان در این باره تصمیم گیری شود.

استاندار آذربایجان غربی توجه به تحکیم وحدت، همدلی و همگرایی را امری ضروری در استان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از وجود قومیت های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کنند ولی ما این امر را فرصتی برای سازندگی بیشتر می دانیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

سعادت همچنین فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

فردا (سه شنبه) سالروز میلاد امام حسین(ع)، روز چهارشنبه سالروز میلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز پنجشنبه نیز سالروز میلاد امام سجاد(ع) است. در این جلسه تعدادی از مسئولان نهادهای اجرایی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه کاری خود ارائه کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------