آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

معاون امنیتی وزارت کشور: درباره انتشار تصاویر مینو خالقی منتظر اعلام نتایج از سوی پلیس فتا هستیم



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,ذوالفقاری

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به اینکه درخصوص انتشار عکس های منتسب به خانم مینو خالقی کانال عامل در این امر تا حدودی مشخص شده، گفت: درخصوص نتایج نهایی و مشخص شده افراد دخیل در این اتفاق منتظر اعلام نتایج از سوی پلیس فتا هستیم.

به گزارش جماران، سردار ذوالفقاری با اشاره به کمیته تشکیل شده به دستور وزیر کشور برای پیگیری منشاء انتشار عکس های منسوب به مینو خالقی، برنامه و نتیجه حاصل شده تاکنون، گفت: دستور وزیر کشور بررسی این اتفاق توسط پلیس فتا در نیروی انتظامی بوده و در حال حاضر نیز پلیس فتا در حال پیگیری این قضیه است. البته براساس پیگیری هایی که انجام داده ایم، اصل عکس های منتشر شده نیز شفاف و روشن نبوده است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات دریافت شده، کانالی که این عکس ها را منتشر کرده تا حدودی مشخص شده و حالا بحث افراد دخیل در این امر مطرح می شود که منتظر اعلام نتایج از سوی فتا هستیم.
معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: اگر قرار باشد این اتفاق و عاملان آن مورد تعقیب قانونی قرار بگیرند، شکایت خصوصی نیز لازم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بیاناتمقام معظم رهبری در دیدار چند روز گذشته مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی، به منظور ایشان از کلیت طرح امنیت اخلاقی اشاره و اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری روشن و دقیق است. ایشان در عین حالی که به تمامی ابعاد تامین امنیت توجه و تاکید دارند، تاکید ویژه ای نیز بر اهمیت امنیت دارند چرا که این موضوع در تمامی جوامع در درجه نخست الویت قرار دارد.

وی افزود: اهمیت سخنان مقام معظم رهبری درباره امنیت در بخشی که ایشان اعلام کردند اگر امنیت نباشد، هیچ کار دیگری هم نمی توان انجام داد به خوبی مشخص می شود چرا که در صورت نبودن امنیت، اقتصاد، تجارت و هیچ بخش دیگری رونق پیدا نمی کند همانگونه که در اطرافمان مشاهده می کنیم که وقتی جامعه ای دچار ناامنی شود، مسائل و گرفتاری های بسیاری به وجود می آید.

سردار ذوالفقاری همچنین یادآور شد: مقام معظم رهبری همچنین بر امنیت در سطح کلان، در بعد اجتماعی و در سطح اخلاقی تاکید و به این نکته اشاره کردند که فعالیت ها در این راستا باید عالمانه، با برنامه و قانونمند انجام شود که از استحکام بالایی برخوردار شود و نیروی انتظامی در این مسیر بتواند کار خود را پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ممکن است افرادی نظر دیگری داشته باشند که چندان مورد توجه نیست و واقعیت نیز همین است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------