آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

«محمداسماعیل سعیدی» از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس دهم راه یافت / ابطال انتخابات اهر و هریس



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی محمداسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.

به گزارش فارس، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار داشت: در جلسه امروز شورای نگهبان، پس از بررسی گزارش بازشماری آرای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، 3 نفر نخست این حوزه انتخابیه ابقا و 2 نفر چهارم و پنجم این حوزه جابه‌جا شدند.

وی افزود: بنا بر نتایج بازشماری آراء در حوزه انتخابیه تبریز، محمداسماعیل سعیدی به عنوان منتخب چهارم این حوزه به مجلس دهم راه یافت و علیرضا منادی‌سپیدان از راهیابی به مجلس بازماند.

ره‌پیک گفت: آقایان محمدحسین فرهنگی و شهاب‌الدین بی‌مقدار و خانم زهرا ساعی دیگر منتخبان مرحله دوم انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه هستند که به مجلس راه یافته‌اند.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو صاحب 6 کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله نخست انتخابات مجلس که 7 اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، آقایان مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی موفق شدند به خانه ملت راه یابند.

بیت‌الله عبداللهی از حوزه انتخابیه اهر و هریس در مرحله دوم انتخابات که در ۱۰ اردیبهشت برگزار شد، برگزیده شده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------