آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

مصباحی مقدم: احمدی‌نژاد دریکشنبه سیاه افتضاح کرد



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,مصباحی مقدم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که این تشکل سیاسی- مذهبی به موضوع ریاست جمهوری ورود کرده و در جلسات درباره آن حرف زده اما هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم درباره احتمال معرفی کاندیدای مستقل برای انتخابات سال 96 از سوی جانعه روحانیت مبارز بیان کرد: هنوز در این باره تصمیم گیری نشده اما جامعه روحانیت مبارز معمولا با گروه های همسو تعامل کرده و کار را به سامان می‌رساند.

نماینده تهران در مجلس نهم درباره مهمترین اتفاقات این دوره از مجلس نیز اظهار کرد: اتفاقات مهم متعددی داشتیم. اما از نظر من بهترین اتفاق های مجلس نهم مسائل اقتصادی بود که ما توانستیم در این مجلس به آنها توجه کنیم. رفع موانع تولید یکی از مصوبات اساسی بود،‌ همچنین قانون مبارزه با قاچاق یکی از مصوبات خوب ما بود. نظارت های ما بر سیستم اقتصادی کشور، طرحی که برای اصلاح نظام بانکی تهیه کرده بودیم گرچه به آخر نرسید ولی کار بسیار بسیار عالی بود که جزو افتخارات خودمان تلقی می کنیم.

مصباحی مقدم درباره میزان نتیجه بخشی این طرح ها و مصوبات نیز گفت: اگر آنچه را که ما به عنوان طرح تهیه کردیم،‌ مجلس بعدی به تصویب برساند تصور می کنم عملیاتی شدن آن به سرعت برای مردم نتیجه بخش است؛ چراکه یک تحول اساسی را در نظام بانکی ما به وجود می آورد.

او درباره خاطرات بدش در مجلس نهم نیز گفت: بدترین خاطره من داستان آقای احمدی نژاد بود و یکشنبه سیاه. وقتی ایشان برای استیضاح آقای شیخ الاسلام وزیر کار به مجلس آمدند و به جای اینکه به دفاع از وزیر خودش بپردازد، به نوعی استیضاح رئیس مجلس پرداخت و به تعبیر بنده،‌ افتضاح کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------