آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

روحانی: ملت فلسطین تنها نیست / ما در سایه مقاومت قطعاً به پیروزی دست می‌یابیم



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,روحانی

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ملت فلسطین هرگز تنها نخواهد بود، گفت: ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت.

به گزارش  فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم مسلمان یکی از آرمانهایشان در منطقه امنیت منطقه است و یکی از راه‌های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

وی افزود: ملت مسلمان فلسطین 70 سال است از وطن اصلی خودشان دور مانده‌اند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اشغالگرانی این سرزمین را اشغال کردند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

روحانی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یک پایگاه برای استکبار و آمریکا در منطقه است.

روحانی ادامه داد: امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و هر کشوری بخواهد ملت مسلمان در این منطقه دارای ثبات و امنیت باشد خوشایند استکبار جهانی نیست.

وی تصریح کرد: امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم.

روحانی ادامه داد: به طور مسلم پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست، مردم در کنار مظلومین عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------