آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

وزارت کشور; احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از خرداد 96/ واکنش عضو حقوقدان شورای نگهبان



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,علی پورعلی مطلق

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با توجه به مصادف شدن ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 با ماه مبارک رمضان، این احتمال وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از خرداد ماه برگزار شود.

علی پورعلی مطلق در گفت و گو با ایسنا  افزود: البته ما باید با شورای نگهبان به هماهنگی برسیم اما هنوز در این باره هیچ جلسه‌ای  با شورای نگهبان برگزار نشده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطر نشان کرد:‌ حتما تاریخ پیشنهادی ما برای برگزاری انتخابات باید به تایید شورای نگهبان برسد.

 

 واکنش عضو حقوقدان شورای نگهبان به احتمال برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره احتمال بررسی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم پیش از موعد مقرر قانونی در شورای نگهبان گفت: هنوز درباره این موضوع چیزی در جلسات شورای نگهبان مطرح نشده است، ممکن است وزارت کشور مکاتباتی با شورای نگهبان انجام داده باشد، اما تا زمانی که این موضوع در جلسه این شورا مطرح نشود، تصمیمی نمی‌توان درباره آن اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه فعلاً صحبت درباره برگزاری پیش از موعد مقرر قانونی انتخابات سال 96 زود است، افزود: این موضوع باید در جلسه شورای نگهبان مطرح شود و در دستورکار قرار گیرد و علل و اسبابی که وزارت کشور مطرح کرده، بررسی و سپس در این باره تصمیم‌گیری شود.

علی پورعلی‌مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور از پیشنهاد وزارت کشور به شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات سال 96 پیش از موعد مقرر قانونی، به دلیل مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان خبر داده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------