رایزنی استاندار کردستان با علی لاریجانی و محمدرضا عارف



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عارف

رئیس فراکسیون امید در خصوص تصویب لایحه دو فوریتی مناطق آزاد تجاری، صنعتی در مجلس دهم همراهی فراکسیون امید مجلس برای تصویت لایحه منطقه آزاد بانه و مریوان را قطعی عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالمحمد زاهدی از دیدار و گفتگوی جداگانه خود با رییس مجلس شورای اسلامی و نیز رییس فراکسیون امید مجلس در خصوص منطقه آزاد بانه و مریوان خبر داد و گفت: در این دیدار از روسای محترم مجلس و فراکسیون امید خواسته شد که با عنایت ویژه در تصویب این لایحه٬ دولت تدبیر و امید را برای توسعه استان کردستان همراهی کنند.

وی افزود: با توجه به نفوذ فراکسیون امید در مجلس دهم٬ این فراکسیون می‌تواند نقشی ویژه در تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان ایفا نماید.

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت رایزنی گسترده و موثر دولت برای جلب نظر اکثریت مجلس و تصویب نهایی لایحه خاطر نشان کرد: از مجمع نمایندگان استان کردستان نیز می‌خواهیم با رایزنی و نیز ارائه مستندات و نظرات کارشناسی و تخصصی برای اقناع سایر نمایندگان ما را یاری کنند.

زاهدی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و نظر مساعد دکتر لاریجانی و دکتر عارف امیدواری بالایی برای تصویب لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس دهم وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------