آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

وکیل بابک زنجانی: دادگاه هنوز به نامه شرکای خارجی زنجانی برای تأمین وثیقه پاسخی نداده است



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,زنجانی

وکیل بابک زنجانی گفت: با بیان اینکه ما نامه اعلام آمادگی شرکای خارجی زنجانی را برای تأمین وثیقه به دادگاه ارائه داده‌ایم، گفت: تا این لحظه دادگاه نسبت به این نامه هیچ پاسخی به ما نداده است.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهارداشت: ما همچنان منتظر تبدیل قرار بازداشت موکلم به قرار وثیقه هستیم.

وی با بیان اینکه دادگاه از لحاظ قانونی مکلف بود 6 ماه پیش یعنی 9 دی‌ماه 94 قرار بازداشت را فک کند، گفت: اینکه گفته می‌شود موکل من توان تأمین وثیقه را ندارد درست نیست. از لحاظ قانونی دادگاه باید قرار بازداشت را تبدیل کند بعد از آن خود موکل و یا شرکای او اقدام به تأمین وثیقه مورد نیاز او می‌کنند.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه ما نامه اعلام آمادگی شرکای خارجی زنجانی را برای تأمین وثیقه به دادگاه ارائه داده‌ایم، گفت: تا این لحظه دادگاه نسبت به این نامه هیچ پاسخی به ما نداده است.

وکیل زنجانی تصریح کرد: اگر لازم باشد و قوه قضاییه قبول کند حتی می‌توانیم بگوییم شرکای خارجی که صاحب بانک‌هایی در خارج از کشور هستند به ایران بیایند و آمادگی خود را برای کمک به زنجانی به صورت حضوری اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دارایی زنجانی واقعاً کفاف بدهی‌هایش را می‌دهد یا خیر؟ گفت: موکل من آنقدر پول، ملک یا اعتبار در خارج از کشور دارد که برخی حاضر باشند این وثیقه را پرداخت کنند. در واقع کسی محض رضای خدا به دنبال تأمین وثیقه نیست و قطعاً در این بین به سود و منفعت خود فکر می‌کند.

کوهپایه‌زاده در پایان با بیان اینکه هنوز شعبه تجدیدنظر را به ما اعلام نکرده‌اند در خصوص ارزیابی خود از نتیجه بررسی پرونده در دادگاه تجدید نظر گفت: به عقیده من با توجه به ایراداتی که در روند رسیدگی وجود دارد، حکم بدوی باید نقض شود البته این پرونده قابل پیش‌بینی نیست و این هم تنها نظر من است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------