آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

ضربه سنگین سپاه به گروهک‌های ضدانقلاب



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اخیراً اقداماتی از سوی دشمنان در راستای تجهیز گروهک‌های ضدانقلاب مستقر در شمال عراق انجام گرفت که با اقدامات سپاه ضربه سنگینی به این تیم‌ها وارد شد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین اختتامیه ششمین همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مرکز تربیت و تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در ششمین دوره بصیرتی فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه ضمن توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بر تقویت قوای روحی و جسمی در حوزه‌های اعتقادی، بصیرتی، نظامی و انتظامی تاکید شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این همایش گفت: اهداف اصلی برگزاری این همایش، ‌ بررسی اولویت های کاری و به‌روز رسانی آنها، بررسی تطبیقی برنامه‌های مصوب سال ۹۵، گزارش عملکرد مناطق ماموریتی و انجام هماهنگی‌های عملیاتی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح وضعیت منطقه و اقدامات نیروی زمینی در راستای حفظ و تأمین امنیت پایدار پرداخت و ادامه داد: همه اقدامات و توطئه هایی که پیرامون جمهوری اسلامی در طول سال‌های گذشته اتفاق افتاده برای محدود و محصور کردن نظام و جلوگیری از توسعه و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای منطقه است.

پاکپور تصریح کرد: خداوند متعال شرایط را به گونه‌ای مقدّر فرمود که علیرغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و در رأس آنها آمریکا، آنچه اکنون در کشورهای همسایه از جمله عراق شاهد هستیم، استیصال قدرت‌های فرامنطقه‌ای و نفوذ معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در آنجاست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: توطئه دیگری که در راستای شکستن جبهه مقاومت و تأمین امنیت اسرائیل انجام گرفت، شکستن سرپل مقاومت در سوریه بود که پیش بینی دشمنان و کشورهای ارتجاعی منطقه این بود که حکومت بشار اسد و جبهه مقاومت بیش از ۵ یا ۶ ماه دوام نمی‌آورد، امّا آن چه در صحنه عمل اتفاق افتاد برخلاف برآوردها و برنامه‌ریزی‌های آنان بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اخیراً اقداماتی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در راستای تجهیز و انسجام گروهک‌های ضدانقلاب مستقر در شمال عراق انجام گرفت و چندین تیم با تجهیزات قابل ملاحظه به سمت ایران روانه کردند که نصرت الهی و رشادت‌های رزمندگان اسلام موجب شد ضربه سنگینی به تیم های ضدانقلاب وارد شود که در هفته‌های گذشته خبرهای مربوط به این عملیات‌ها در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرق به اطلاع ملت شریف ایران رسید.

پاکپور افزود: مرزهای برخی از کشورهای همسایه ما از امنیت لازم برخوردار نبوده و موجب سوء استفاده اشرار و ضدانقلاب برای اقدامات تروریستی و خرابکاری قرار می گیرد امّا بحمدالله با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه، تمامی توطئه های آنان تاکنون خنثی و نقش بر آب شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تا سال ۱۳۸۹ بخش‌هایی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب و جنوب شرق بدلیل شرایط جغرافیایی منطقه نیروهای خودی حضور نداشتند که با اقدامات و عملیات‌هایی که تا سال ۱۳۹۴ در آن مناطق صورت گرفت، هم‌اکنون شاهد حضور پررنگ و جدّی رزمندگان نیروی زمینی سپاه در آن مناطق هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------