آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

روحانی باید پشت صحنه ها را برای مردم بر ملا کند



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,مرتضي مبلغ

معاون وزير كشور دولت اصلاحات در رابطه با عملکرد دولت روحانی تصریح کرد: عملکرد دولت را باید در چارچوب شرایطی که این دولت در بستر آن، روی کار آمده است، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

مرتضي مبلغ در گفتگو با نواندیش با اشاره به روشن نشدن ابعاد عملکرد دولت بدون توجه به واقعیاتی که در زمان روی کار آمدن روحانی وجود داشت، گفت: آقای روحانی وقتی دولت را تحویل گرفت که کشور با مشکلات عدیده‌ای در همه عرصه‌ها اعم از بخش‌های داخلی، فرهنگی، خارجی، سیاسی، سیاست‌های غلط و ناکارآمدی دولت قبلی روبرو بود.

وی در ادامه این مطلب اظهار کرد: صرف وجود مشکلاتی که از دولت قبل به دولت آقای روحانی ارث رسید، سالیان سال طول می‌کشد تا کشور به شرایط عادی برگردد.

اين چهره شاخص اصلاح طلب توضیح داد: لازم بود که آقای روحانی به محض روی کار آمدن، وضعیت آرامی را در کشور ایجاد کند تا در عرصه‌های سیاست خارجی و اقتصادی برنامه‌های خود را به پیش ببرد.

مبلغ افزود: بر اثر اقدامات روحانی و تیم وی، در مناسبات ایران با کشورهای مختلف وضعیتی بهتر و متعادل، به وجود آمده است، تحریم‌های گسترده و مشکل‌ساز که از سوی کشورهای غربی علیه ایران وضع شده بود، برطرف شده و شرایط ناهنجار به شرایط عادی برگشته است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------