آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

نوبخت: برخی با سیاهنمایی عملکرد دولت را زیر سوال می‌برند / رسانه ملی به دنبال بی‌ابرو کردن دولت است



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,نوبخت

معاون رئیس جمهوری با بیان موفقیت‌های دولت در بخش اقتصادی، گفت: متاسفانه برخی‌ها در رابطه با عملکرد دولت بی‌انصافی کرده و اقدام به سیاهنمایی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین محمدباقر نوبخت در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به پخش برنامه ای از رسانه ملی در رابطه با مشکلات مربوط به کشاورزان اظهار کرد: امروز دولت تدبیر و امید با حمایت از کشاورزان حجم خرید دولتی گندم را از 4.5 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش داده است.

وی با بیان این که طی سال جاری میزان اعتبار اختصاص یافته برای گندم خریداری شده از کشاورزان کشور بالغ بر 120 هزار میلیارد ریال خواهد بود، افزود: افزایش میزان تولید گندم بیانگر حمایت های دولتی و تمایل کشاورزان برای کشت محصولات کشاورزی از جمله گندم است.

نوبخت همچنین با اشاره به سیاست های موفق دولت تدبیر و امید در حمایت از کشاورزان گفت: در بخش چای نیز با افزایش 40 درصدی کاشت این محصول کشاورزی رو به رو هستیم که نشانگر سودده بودن و تمایل کشاورزان برای کاشت این محصول است.

اهم اظهارات سخنگوی دولت را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* متاسفانه برخی ها در رابطه با عملکرد دولت بی انصافی کرده و اقدام به سیاه نمایی می کنند و در دوره ای حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور واردات و خرید حجم عظیمی از گندم از صندوق توسعه ملی برای مقابله با تهدیدات را صادر کردند، اما امروز دولت تدبیر و امید با حمایت از کشاورزان حجم خرید دولتی گندم را از 4.5 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش داده است.

*رسانه ملی با پخش برنامه هایی هدفدار به دنبال بی آبرو کردن دولت پیش مردم است.

*{با اشاره به تاکید و دستور رئیس جمهوری در راستای تلاش برای خروج کشور از حالت رکود اقتصادی}: خوشبختانه دولت توانست نرخ تورم را تک رقمی کند و هم اکنون درصدد رونق اقتصادی کشور هستیم و تا پایان سال 95 باید شاهد به حرکت درآمدن چرخ های اقتصادی کشور باشیم.

*{ با اشاره به اختصاص 160 هزار میلیارد ریال برای هفت هزار و 500 واحد تولیدی در کشور}: این میزان اعتبار برای واحدهای کوچک و متوسط اختصاص می یابد که با برنامه ریزی صورت گرفته رشد اقتصادی کشور را سرعت بخشیده و چرخ های توسعه ملی را به حرکت در می آورد.

*باید اعلام کنیم که وابستگی کشور به نفت نسبت به دوره های گذشته کاهش یافته است. دولت تدبیر و امید توانست فروش نفت را روزانه از یک میلیون بشکه به 2.5 میلیون بشکه افزایش دهد و البته گلایه هایی نیز از برخی کشورهای همسایه داریم که اگر هم اکنون حمایت های ایران نباشد، شبانه شکست می خورند و همان کشورهایی که در هشت سال دفاع مقدس زیربناهای ایران را نشانه رفتند و در تحریم ها نیز تابع تصمیمات زورگویان بودند.

*دولت به دنبال اجرای سیاست های توسعه متوازن در کشور است، برخی ها بیان می کنند که دولت به برخی استان ها بیشتر از استان های دیگر توجه دارد ولی دولت دنبال عدالت است و همه باید از بدبینی به دولت پرهیز کنند. دولت تدبیر و امید معتقد به توسعه متوازن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------