آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

فائزه هاشمی: رعایت قانون باید پایه حرکت در کشور باشد



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,فائزه هاشمی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب بر رعایت قانون و عدم تبعیض میان افراد در کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، فائزه هاشمی در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد با اشاره به یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی، گفت:‌ آقای هاشمی از ابتدای انقلاب به وجود حزب اعتقاد داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی حزب جمهوری اسلامی را تأسیس کردند که درباره انحلال آن خودشان بارها توضیح داده‌اند.

وی ادامه داد:‌ وجود حزب می‌تواند پایه اساسی برای پیشرفت دموکراسی و آبادانی در کشور باشد.

هاشمی با تأکید بر اعتقاد به رأی مردم توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایشان به رأی مردم و دموکراسی اعتقاد زیادی داشت و معتقد بود مردم پایه همه چیز در کشور هستند و مصداق این اعتقاد این است که در تمام این سال‌ها تنها کسی که بیشترین مناصب خود را با رأی مردم کسب کرد آیت‌الله هاشمی بود، تنها کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبری تعیین شده بود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تقویت احزاب و مردم از مهمترین کارهایی است که می‌توانیم در مشی و راه آقای هاشمی ادامه دهیم. از سویی آقای هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت و بعد از سال ۸۸ و در انتخابات‌های بعدی با تأکید ایشان بر این موضوع موفقیت‌های زیادی به دست آمد.

هاشمی یادآور شد: پس از فوت ایشان هم باید همین مسیر وحدت ادامه پیدا کند. اختلاف نظرها و دوقطبی بودن در کشور امری طبیعی است اما آشتی ملی موضوعی است که می‌توان در حرکت سیاسی به آن توجه کرد و کشور را به وحدت رساند.

وی با تأکید بر رعایت قانون و توجه به قانون در کشور خاطرنشان کرد: اگر پایه مسائل کشور رعایت قانون باشد و کسی با کسی فرقی نکند وحدت ملی نیز شکل می‌گیرد. علیرغم اینکه نظرات متفاوتی در کشور وجود دارد.

هاشمی تأکید کرد: حضور ناباورانه مردم در تشییع آقای هاشمی و مراسم‌های مختلفی که در سراسر کشور به صورت خودجوش توسط مردم برگزار شد زاویه‌ای دیگر از شخصیت ایشان را حتی برای ما که خانواده او هستیم باز کرد، اینکه اعتماد به آقای هاشمی تا چه میزان بود و فوت ایشان چه جوش و خروشی در کشور ایجاد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------