آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

حجت الاسلام طباطبایی خطاب به آیت الله هاشمی: ناگفته‌ها را بگویید تا انقلاب منحرف نشود



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,سید مهدی طباطبایی

در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران, آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران, آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

به گزارش انتخاب، در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سید مهدی طباطبایی انجام شد ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال وی شد و ضمن گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان ،از نزدیک در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و از درگاه خداوند برایش آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد .

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر سوابق درخشان علمی ، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادی‌خواه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی گفت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود ایشان برای جامعه غنیمت است زیرا ایشان آن‌چه را که می‌فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می‌کند.

وی تاکید کرد: آگاهی مردم،مانع عوام فریبی‌ها خواهد بود .

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی،  و اعضای خانواده وی نیز  از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان تشکر کردند.

وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما یکی از ذخائر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و  می‌خواهم که خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.

استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام ، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود.

وی افزود من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------