آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

اظهار نظر منتجب نیا در خصوص مستند من روحانی هستم



اخبار,اخبار سیاسی ,مستند من روحانی هستم

 

اخبار سیاسی - منتجب نیا: مستند روحانی یک طرفه است

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه، جریان اصلاحات برخاسته از اندیشه های امام راحل است، گفت: اصلاح طلبان مقید هستند تا راه این بزرگوار را تا انتها ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در تالار شهید مطهری برگزار شد در جمع اصلاح طلبان خوزستان عنوان کرد: امام راحل بزرگترین نقش را در انقلاب اسلامی و تاسیس نظام نوین اسلامی ایفا کرد.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ یک فرد روحانی توانست حرکتی را آغاز کند که منجر به سقوط نظام دو هزار و 500 ساله مستکبر شود.

منتجب نیا با بیان اینکه، امام خمینی (ره) توانست تفکر، فرهنگ و اندیشه برخاسته از منایع وحیانی  که از قرآن کریم استخراج شده است را به بشریت ارائه دهد، اظهار کرد: این بزرگوار یک نگاه جدید به بشریت ارائه کرد.تا قبل از انقلاب اسلامی نگاه مردم ایران به کشورمان، نگاه مسلمانان به اسلام و نگاه شیعیان به تشیع یک نگاه انحرافی بود.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: بعد از اتفاقات 15 خرداد ماه یک نگاه جدید و یک چشم انداز نو مطرح شد. در صورتی که انقلاب اسلامی رخ نمی داد همه افرادی که به عنوان مسلمان و شیعه مطرح یودند یا از دین خارج می شوند و یا اکثرا در هاله از خرافات به نام اسلام قرار گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه، امام خمینی (ره) در همه زمینه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی تحول ایجاد کردند، گفت: این بزرگوار جمهوری اسلامی را به عنوان پلکانی برای رشد و تعالی انسان ها و تحقق آرمان های اسلامی و انسانی انتخاب کردند.

منتجب نیا عنوان کرد: جمهوری اسلامی از نظر امام راحل یک هدف نبود بلکه به عنوان یک سکو برای تحقق آرمان های الهی در نظر ایشان بود.

وی با تاکید به اینکه، امام خمینی (ره) تلاش خود را به کار گرفتند تا فرهنگ انقلاب را به همه دنیا صادر کنند، گفت: ما امروزه سیاست را از نگاه ایشان تشخیص داده ایم و ومقید هستیم تا این راه را تا انتها ادامه و تفکرات ایشان را جامعه عمل بپوشانیم.

فرماندار و استانداری که نتوانستند جلوی چند نفر قانون شکن را بگیرند باید عزل شوند
منتجب نیا با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص مستند من روحانی هستم، اظهار کرد: این مستند قضیه را به صورت یک طرفه بیان می کند. در آن دوره زمانی که در مستند ذکر شده کشور ایران در جنگ دچار مشکلات جدی شده بود و در صورت که برخی قطعات حساس ادوات جنگی به کشور نمی رسید به طور حتم یا در جنگ شکست می خوردیم و یا اینکه تعداد شهدای ما چندین برابر می شد و یا مجبور می شدیم این قطعات را با قیمت چند برابر از دلالان خریداری کنیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی افزود: در همان زمان حملات بسیار تندی به هاشمی رفسنجانی شد که زمانی که این مسئله به گوش امام راحل رسید بسیار ناراحت شدند و ایشان در این خصوص عنوان داشتند که این افراد صلاح کشور را نمی دانند و لحن اظهار نظرهایشان از اسرائیل نیز بد تر است.

وی با اشاره به لغو چند همایش به دلیل نزدیکی به روز دوم خرداد ماه در دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه کار به جایی رسید که از ورود نوه امام خمینی (ره) به یک مراسم جلوگیری شد. فرماندار و استانداری که نتوانستند جلوی چند نفر قانون شکن را بگیرند باید عزل شوند.

منتجب نیا با بیان اینکه، جریان اصلاحات برخواسته از اندیشه های امام راحل است، عنوان کرد: بعد از سال 88 عده ای عنوان کردند که دیگر دوران اصلاحات به سر آمده در صورتی که نمی توان اندیشه ای که با تحجر، پسگرایی و استبداد مبارزه می کند را از بین برد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: متاسفانه با گذشت 25 سال از رحلت امام این بزرگوار در این زمان غریبانه ترین دوران پس از مرگ خود را سپری می کند زیرا بسیاری از افرادی که مخالف آرمان های ایشان بودند در حال حاضر می گویند ما همه تفکرات امام را قبول داریم.
اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------