آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

جزییات دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با روحانی



اخبار,اخبار سیاسی ,دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی

 

اخبار سیاسی - جزییات دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با روحانی

در دیدار بهاری جمعی از فعالان اصلاح‌طلب با روحانی رئیس‌جمهور درباره لزوم کمک هر چه بیشتر به دولت و حمایت از آن بحث و تبادل نظر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز 25 اردیبهشت‌ماه حدود 37 نفر از فعالان اصلاح‌طلب با حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که گفته می‌شود برخی از فعالان رسانه‌‌ای اصلاح‌طلب نیز حضور داشتند، درباره لزوم کمک هر چه بیشتر به دولت و حمایت از آن بحث و تبادل نظر شده است. البته انتقاداتی نیز در این جلسه نیز مطرح شده است.

در همین زمینه یکی از افراد حاضر در این جلسه به خبرنگار فارس گفت:‌ محمد سلامتی دبیرکل حزب منحله مجاهدین، حسین کمالی دبیرکل حزب کار، حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)،‌ محمد قوچانی سردبیر نشریه صدا، جواد اطاعت عضو حزب‌ اعتماد ملی و غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران از افراد حاضر در این جلسه بودند، که هیچ یک حاضر به اظهارنظر درباره جزئیات این جلسه نشدند.

از سویی دیگر الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد نیز به فارس می‌گوید: «بنا نیست هیچ‌کس درباره این جلسه صحبت کند چراکه قرار بود رسانه‌ای نشود.»

این در حالی است که حسین مرعشی عضو بنیاد باران و از مدعوین جلسه مشترک با رئیس‌جمهور،‌ تاکید می‌کند: «این دیدار بسیار مفصل و مهم بود و در صورت نیاز جزئیات این دیدار از سوی دفتر آقای روحانی منتشر خواهد شد.»

به گزارش فارس، پیش از این نیز روحانی با برخی چهره‌های اصولگرا با محوریت بحث‌های روز و مسائل اقتصادی در کاخ سعدآباد دیدار کرده بود.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------