آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

ورود دیوان محاسبات برای پس گرفتن خودروهای ریاست جمهوری از احمدی نژاد



اخبار,اخبار سیاسی ,خودروهای ریاست جمهوری

 

اخبار سیاسی - ورود دیوان محاسبات برای پس گرفتن خودروهای ریاست جمهوری از احمدی نژاد

دادستان دیوان محاسابات: بعد از شنیدن گزارشات مردمی و انتشار اخباری مبنی بر عدم تحویل خودروهای نهاد ریاست جمهوری از سوی احمدی نژاد، دادستان دیوان محاسبات ورود کرده و یکی از دادیارهای دیوان مسوول پیگیری این موضوع شده است.

 دادستان دیوان محاسبات اعلام کرد که این نهاد نظارتی موضوع عدم تحویل خودروهای ریاست جمهوری از سوی رییس جمهوری سابق را پیگیری می کند.

به گزارش خانه ملت، «فیاض شجاعی» روز سه شنبه درباره عدم تحویل خودروهای ریاست جمهوری از سوی محمود احمدی نژاد رییس دولت دهم گفت: تحقیقات اولیه در زمینه عدم تحویل خودروها و اموال نهاد ریاست جمهوری در دیوان محاسبات شروع شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون گزارش رسمی مبنی بر عدم تحویل خودروهای ریاست جمهوری از سوی رییس دولت دهم به دیوان محاسبات کشور ارایه نشده است.

براساس گزارش منتشر شده در رسانه ها، با وجودی که نزدیک به 10 ماه است که احمدی‌نژاد دفتر ریاست جمهوری را ترک کرده اما هنوز 26 خودروی متعلق به ریاست جمهوری را تحویل نداده است.

دادستان دیوان محاسابات کشور ادامه داد: البته بر اساس قوانین دیوان محاسبات کشور، دادستان این دیوان می تواند بر اساس گزارش های مردمی و خبرهای جراید به مسائل مختلف ورود و تحقیق کند.

شجاعی افزود: بعد از شنیدن گزارشات مردمی و انتشار اخباری مبنی بر عدم تحویل خودروهای نهاد ریاست جمهوری از سوی رییس دولت دهم دادستان دیوان محاسبات ورود کرده و یکی از دادیارهای دیوان مسوول پیگیری این موضوع شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه در زمینه عدم تحویل خودروها و اموال نهاد ریاست جمهوری در دیوان محاسبات شروع شده و در صورت اثبات این موضوع پرونده تشکیل می شود، البته ذی حسابی ریاست جمهوری نیز مسوول تحویل گرفتن اموال ریاست جمهوری است و باید در این زمینه اطلاعات را بصورت کامل ارایه دهد.

دادستان دیوان محاسابات کشور یادآورشد: اموالی که در اختیار مسوولان است باید بعد از پایان دوره مسئولیت تحویل داده شود و عدم بازگرداندن اموال دولتی پیگرد قانونی دارد.

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------