آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

جزئیات جدید از روند بهبود آیت‌الله مهدوی کنی



اخبار,اخبار سیاسی ,وضعیت آیت الله مهدوی کنی

 

اخبار سیاسی - جزئیات جدید از روند بهبود آیت‌الله مهدوی کنی

اکنون تلاش دوستان معطوف به حفظ وضعیت قلبی و عروقی در شرایط فعلی و کاهش بی‌نظمی قلب است و در حال حاضر عمده درمان‌ها در این حوزه صورت می گیرد.

هوشیاری آیت الله مهدوی کنی به دلیل تزریق داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.


رئیس نظام پزشکی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از لحاظ وضعیت قلبی- عروقی در ثبات به سر می‌برند اما وضعیت هوشیاری ایشان به دلیل تزریق داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.

به گزارش فارس، علیرضا زالی رئیس نظام پزشکی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از لحاظ وضعیت قلبی-عروقی در ثبات به سر می‌برند.

وی افزود: آن بی‌نظمی قلبی حضرت آیت‌الله در حال حاضر با داروهای مختلف کنترل شده اما وضعیت هوشیاری ایشان به دلیل مصرف داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.

رئیس نظام پزشکی خاطرنشان کرد: اکنون تلاش دوستان معطوف به حفظ وضعیت قلبی و عروقی در شرایط فعلی و کاهش بی‌نظمی قلب است و در حال حاضر عمده درمان‌ها در این حوزه صورت می گیرد.

زالی با بیان اینکه فشار خون آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است، گفت: پیش‌بینی از لحاظ پزشکی در این شرایط مشکل است چرا که باید حداقل 24 ساعت از ثبات وضعیت بیمار بگذرد تا بتوانیم ارزیابی اولیه را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در شروع، اقدامات درمانی به محض بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی با موفقیت‌های اولیه همراه بوده و اقداماتی از قبیل برگشت پمپ قلبی، تنظیم فشار خون، منظم شدن نبض و کاهش نامنظمی‌ها مرتفع شده است.

زالی در پایان اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله آیت‌الله مهدوی کنی از این وضعیت بحرانی خارج شود و بتوانیم با کمک داروها و اقدامات تکمیلی و مداخله‌ای جنبی، مشکل ایشان را برطرف کنیم.

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------