آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

توضیحات وزیردادگستری درباره پرونده "بابک زنجانی" و "ˈم. ر"



اخبار,اخبار اقتصادی ,پرونده بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - توضیحات وزیردادگستری درباره پرونده "بابک زنجانی" و "ˈم. ر"

وزیر دادگستری گفت: پرونده بابک زنجانی در دادسرا به صورت جدی در دست پیگیری است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد افزود: گروهی در داخل و خارج از کشور اموال زنجانی را رصد می کنند و این موضوع با کمک دفاتر خارج از کشور پیگیری می شود.

وی بیان کرد:در این زمینه با بانک های مختلف، رایزنی هایی صورت گرفته و هیات هایی به خارج اعزام شده تا اموالی که شناسایی شده را کنترل و مدیریت کنند و اموال جدید این فرد نیز مورد بررسی و شناسایی قرار گیرد.

بابک زنجانی به عنوان یکی از بدهکاران بانکی مطرح است.

وزیر دادگستری همچنین درباره پرونده ای موسوم به ˈم. رˈ یکی از مدیران سابق دولت نیز گفت: این پرونده که نام برخی افراد دیگر نیز در آن مطرح شده اکنون در دادگاه در حال پیگیری است.

پورمحمدی،در پاسخ به سوالی پیرامون پرونده های مفاسد اقتصادی گفت:دولت یازدهم تمام توان خود را به کار گرفته است تا فسادی در زمینه مسائل اقتصادی صورت نگیرد.

وزیر دادگستری گفت: اراده این دولت مقابله جدی با فساد است و بخشی از آن کنترل کارکنان و مدیران می باشد و برای بهبود سلامت اداری، شفاف سازی و سیستم سازی باید دولت الکترونیک تقویت شود که تحقق این مهم باعث کاهش فساد خواهد شد.

پورمحمدی گفت:دولت همکاری کاملی با قوه قضاییه برای رسیدگی پرونده های فساد اقتصادی دارد و قوه قضاییه نیز اراده جدی برای مقابله با این پرونده ها دارد.

وی بیان کرد: پرونده های فساد اقتصادی با جدیت و سرعت در حال رسیدگی است و دولت هم دستورداده هر اطلاعاتی که دادسراها و دادگاه ها نیاز دارند، در اختیار محاکم قضایی قرار گیرد.

وزیر دادگستری درباره فعالیت سازمان تعزیزات حکومتی در ماه مبارک رمضان گفت: سازمان تعزیزات حکومتی مراقبت و تحرک بیشتری در این ماه خواهد داشت.

وزیر دادگستری برای شرکت در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل به شهرکرد سفر کرد.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------