آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

چرا میرزاده را به مجلس راه ندادند؟



اخبار,اخبار سیاسی , رئیس دانشگاه آزاد

 

اخبار سیاسی - چرا میرزاده را به مجلس راه ندادند؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره انتشارخبری مبنی بر راه ندادن رئیس دانشگاه آزاد به مجلس به رغم دعوت از او گفت: ناهماهنگی‌هایی برای ورود آقای میرزاده به مجلس به وجود آمده بود از همین رو ایشان باید قدری حوصله می کرد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: تعبیر راه ندادن رئیس دانشگاه آزاد به مجلس اصلا تعبیر درستی نیست و معنا ندارد زمانی که از ایشان برای حضور درمجلس دعوت به عمل می آید، او را راه ندهند.

وی با اشاره به اینکه ناهماهنگی‌هایی برای ورود ایشان به مجلس ایجاد شده بود، افزود: رئیس دانشگاه آزاد باید یک مقدار حوصله می کرد چون این ناهماهنگی ها به دلیل حراست و حفاظت از مجلس و با توجه به مسائل امنیتی ممکن است در مواردی پیش بیاید از همین رو ایشان برای ایجاد هماهنگی باید حوصله می کرد.

جعفری با اشاره به اینکه کل زمانی که طول کشیده بیشتر از 13 دقیقه نبوده است، افزود: آقای میرزاده هم گفته اند از آنجایی که هماهنگ نشده است پس من می‌روم.

وی ادامه داد: خیلی از اوقات ممکن است نگهبانان مجلس، نماینده‌ای را نشناسند و کارت هم همراه آن نماینده نباشد ازهمین رو از او بخواهند که اجازه دهد تا هماهنگی صورت گیرد و این را نباید به معنای این بگیریم که نمی خواستند او را راه بدهند.

جعفری با اشاره به حضور جاسبی و دانشجو در جلسه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: حضور آقای میرزاده در مجلس به گونه‌ای نبوده که حتما باید بیایند چرا که ایشان قبلا مطالب کتبی خود را ارائه داده بودند و اگر نیاز شد ممکن است در جلسه بعدی از ایشان دعوت شود.

در حالیکه قرار بود روسای اسبق،سابق و فعلی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه تحقیق و تفحص نمایندگان از این دانشگاه حاضر باشند ولی در اتفایی عجیب از ورود رییس فعلی دانشگاه آزاد به مجلس ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛صبح امروز،دوشنبه، زمانی که دکتر حمید میرزاده قصد داشت وارد با خودرو وارد مجلس شورای اسلامی شود ابتدا به بهانه عدم صدور مجوز ورود خودرو از حضور او داخل مجلس ممانعت به عمل آمد.بحث چند دقیقه ای راننده میرزاده و تیم حفاظت مجلس وقتی نتیجه نداد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گرفت بدون خودرو وارد مجلس شورای اسلامی شود ولی با اتفاق عجیب تری مواجه شد.تیم حفاظت مجلس پس از بررسی لیست هماهنگی های ورود به او اعلام کردند از طرف کمیسون مورد نظر هیچ هماهنگی برای ورود وی به مجلس صورت نگرفته و رییس دانشگاه آزاد اسلامی نمی تواند در جلسه کمیته تحقیق و تفحص مجلس شرکت کند.

این اتفاق در حالی رخ می داد که از رییس دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در این جلسه دعوت رسمی به عمل آمده بود و وی با درخواست نمایندگان راهی مجلس شد.در این میان تلاش های تیمور عسکری،معاون پارلمانی دانشگاه آزاد برای رفع این موضوع هیچ نتیجه ای در پی نداشت و حمید میرزاده بدون حضور در جلسه کمیته تحقیق و تفحص مجلس،محل را ترک کرد. 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------