آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

سید محمد خاتمی: ملت و دولت برای فراهم آوردن فضای امن و آزاد اهتمام ورزند



اخبار,اخبار سیاسی ,محمد خاتمی

 

اخبار سیاسی - سید محمد خاتمی: ملت و دولت برای فراهم آوردن فضای امن و آزاد اهتمام ورزند

رییس جمهوری اسبق کشورمان در پیامی به همایش ˈنقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدالˈ گفت: فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه از اولویت هایی است که ملت و دولت و همه جریان های فعال و مسوولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام ورزند.

به گزارش ایرنا، «سید محمد خاتمی» در پیام خود که صبح امروز (پنجشنبه) در این همایش قرائت شد آورده است: همنشینی و هم اندیشی دوستان امری مبارک است به خصوص در این موقعیت حساس که ایران اسلامی بیش از هر زمان به همدلی و همراهی نیروهایی نیاز دارد که انقلاب را پاس می دارند و حاصل مبارک آن را گرامی.

در ادامه این پیام خاتمی ابراز امیدواری کرد که شاهد هر چه بیشتر فعالیت های مسوولانه و جمعی تشکل ها و احزابی که همواره در مسیر صلاح و اصلاح امور حرکت کرده اند باشیم.

رییس جمهور پیشین کشورمان در ادامه پیام خود آورده است: طرح مباحث مبتلا به جامعه و گفت و گو درباره آنها و یافتن راه های منطقی تر و بهتر به سوی اهداف والای انقلاب از جمله مهمترین آرمان های مردم سالاری سازگار با دین بوده و هست. 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------