آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

یونسی: روحانی نگفته که اصلاح طلب است



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - یونسی: روحانی نگفته که اصلاح طلب است

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در نشست با حامیان دولت تدبیر و امید در کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور خود بارها عنوان کرده که اعتدال‌گرا است و هیچ موقع نگفته که اصلاح طلب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی یونسی در نشست با فعالان سیاسی و حامیان دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه که روز گذشته در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: در اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا در سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید به یکدیگر تبریک بگوئیم زیرا انتخابات سال گذشته سرنوشت ملت را تغییر داد و شیرینی این پیروزی را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در فرآیند این پیروزی چه به صورت رسمی و چه به صورت گمنام نقش داشتند، تصریح کرد: امروز ملت ایران با توجه به انتخاب خود در جهان سربلند است و به همگان نشان داد که همچنان زنده و پویا است.

حجت‌الاسلام یونسی بیان کرد: با پیروزی دولت تدبیر و امید مسیر عدل و عقل بار دیگر به جامعه بازگشت و امروز کشور در مسیر عقلانیت و تدبیر قرار گرفته است.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با بیان اینکه ارائه نظرات و پیشنهادات منجر به ایجاد شرایط بهتر برای شکوفایی می‌شود خاطرنشان کرد: با تشکیل دولت تدبیر و امید هیچ سفره‌ای برای کسی گشوده نشده و افرادی که در این دولت پست گرفته‌اند همراه و همدوش افراد ستاد روحانی برای پیروزی تلاش و با سخنرانی‌ها نسبت به ایجاد شرایط لازم برای تغییر کمک کرده‌اند بنابراین اینگونه نیست که تنها خود را در این پیروزی سهیم بدانیم.

حجت‌الاسلام یونسی با بیان اینکه دولت یازدهم دولت تلاش، توسعه و عقلانیت است، خاطرنشان کرد: ملت با آگاهی، عقلانیت، دوراندیشی و هوشیاری این کار بزرگ را انجام داد و امروز افرادی که در این دولت مسئولیت دارند با تمامی تلاش و اهتمام به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتخابات تنها راه ممکن برای باز کردن درهای سیاسی کشور بود
یونسی با بیان اینکه یک تدبیر ملی برای تغییر شکل گرفت، افزود: انتخابات تنها راه ممکن برای باز کردن درهای سیاسی کشور بود و مشکلاتی در این مسیر مانند اینکه نمی‌شود تغییر ایجاد کرد، وجود داشت اما با تلاش گستره همت ملی محقق شد و این واقعیات شکل گرفت که راهی جز انتخابات برای تغییر وجود ندارد.

وی انتخابات را تنها راه تنفس ملت عنوان کرد و گفت: در انتخابات سال گذشته آرام آرام موتور خاموش شده روشن شد و در تدبیر بعدی تلاش برای ایجاد ائتلاف حول محور شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی شکل گرفت که به لطف خداوند متعال، جریان‌های سیاسی از این پیچ خطرناک نیز عبور کردند و عزم ملی و تلاش برای وحدت و ائتلاف محقق شد و شور و نشاط به همه جا گسترش یافت و مردم در بسیاری از جاها از ستادها نیز جلوتر بودند.

حجت‌الاسلام یونسی ترکیب دولت یازدهم را ترکیبی از همه جریان‌های اصیل سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور خود بارها عنوان کرده که اعتدال‌گرا است و هیچ موقع نگفته که اصلاح طلب است اما دولت را از ترکیب اعتدال‌گرایان اعم از چپ و راست تشکیل داده که این مهم نیاز و ضرورت کشور برای توسعه و آبادانی است.

وی وارد شدن احساسات به مدیریت را فاجعه‌آمیز بیان کرد و گفت: اگر احساسات وارد مدیریت شود، فاجعه ایجاد می‌کند زیرا مدیریت با احساسات اداره نمی‌شود و باید با عقلانیت کارها را به پیش برد که این نیز از ضرورت کشور است.

در مذاکرات هسته‌ای خطوط قرمز و اساسی کشور رعایت شده است
وی شکستن تحریم‌های ظالمانه جهانی علیه کشور و حل مشکلات اقتصادی را دو اولویت مهم کاری دولت عنوان کرد و گفت: دولت از ابتدا تلاش کرد که اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور را بشکند و در این مسیر عده‌ای که نمی‌خواهند این دولت توفیق پیدا کند به مخالفت با روند مذاکره پرداختند و به اصطلاح دلواپس شدند و همه باید بدانیم که این یک کار بزرگ برای کشور است که حتی اگر قراردادی هم منعقد نشود بزرگترین دستاورد آن شکسته شدن اجماع جهانی علیه کشور می‌باشد که حاصل شده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور پیشبرد مسائل هسته‌ای را در مسیر رعایت خطوط قرمز و اساسی کشور عنوان کرد و گفت: این مذاکرات با نظر مقام معظم رهبری صورت گرفته و خطوط قرمز و اساسی کشور نیز رعایت شده بنابراین اینکه بعضی دلواپس این روند می‌شوند بیشتر دلواپس شکست‌های بعدی خود هستند.

حجت‌الاسلام یونسی اولویت مهم دیگر کاری دولت را حل مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: دولت در این مورد برنامه و تدبیر دارد و با دغدغه نسبت به حل این مشکلات گام بر می‌دارد.

هرگونه تندروی به ضرر و زیان کشور است
وی با اشاره به شخصیت استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایشان یک شخصیت معروف و تلاشگر هستند و با اعتدال و میانه روی سعی در توسعه استان دارند که این مهم مسیر پیشرفت و توسعه را هموار می‌سازد.

وی هرگونه تندروی را به زیان و ضرر کشور دانست و گفت: کشور بدون رقابت سیاسی یعنی حرکت به سمت نابودی و اگر جریان اصولگرا نباشد جریان اصلاح طلبی هم وجود ندارد و آن چیزی که نباید وجود داشته باشد تندروی و بی‌اخلاقی است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: کشور دارای دو جریان سیاسی اصلاح طلبی و اصولگرایی است و هر دو مانند یک بال برای پیشرفت کشور ضروری هستند.

حجت‌الاسلام یونسی با بیان اینکه اصولگرایان دارای افراد سالم، منصف و صالح هستند و ما با اصولگرایان دشمنی نداریم گفت: باید انصاف داشته باشید و نسبت به رقیب خودتان اینگونه فکر نکنید که باید همه اینها دارای پست مدیریتی نباشند زیرا ما با اصولگرایان دشمنی نداریم بلکه باید دشمن راههای غلط و اشتباهات باشیم.

وی با بیان اینکه اصولگرایان از برادران و دوستان ما هستند گفت: هر کسی با منطق تدبیر و عقل همراه باشد می‌تواند در اداره جامعه کمک حال دولت باشد و نباید فقط به طرد افراد فکر کنیم و برگزاری اینگونه جلسات برای هم‌اندیشی و تبادل نظر ضروری است و می‌تواند نسبت به حل بسیاری از مشکلات کمک کند. 

اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------