ماندن مدیران احمدی‌نژاد در دولت« اعتدال» نیست



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی‌نژاد

 

اخبار سیاسی - ماندن مدیران احمدی‌نژاد در دولت« اعتدال» نیست

یک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: اينكه مديران قبلي را در اين دولت حفظ كنيم، نشان از اعتدال و فراجناحي بودن دولت نيست بلكه نياز است تا مديران همفكر و شجاع در كشور به كار گمارده شوند.

فائزه هاشمي‌رفسنجاني شنبه شب در مراسم سالگرد انتخابات رياست‌جمهوري دولت تدبير و اميد در جمع حزب اعتدال و توسعه كاشان گفت: ارزيابي دولت در مدت يك سال، ارزيابي درستي نمي‌تواند باشد و نياز به زمان بيشتري دارد زيرا دولت در حال شناسايي مشكلات و مسائل برجاي مانده دولت قبلي است.

 

وي افزود: 8سال گذشته دوران سختي بود و نبايد در اين دوران رفتاري خلاف شيوه اعتدال و تدبير را شاهد باشيم و بايد بپذيريم كه اعتدال متعلق به همه آحاد جامعه بوده و افرادي كه در جمع ما هستند با هر سليقه و پشتوانه‌اي محترمند. به گفته وي عدم توجه به بزرگان كشور سبب شده با تمام ظرفيت‌ها و توانمندي‌هايمان در مسير توسعه در جا بزنيم.

 

وی خطر ديگر انتخابات 94 را از دست دادن اتحاد ميان اصلاح‌طلبان ذكر و بيان كرد: با همراهي و اتحاد مي‌توان كشور را ساخت و بايد نقدهاي دلسوزانه و نظرات سازمان‌ها و نهادها، رسانه‌ها و اتحاديه‌ها را به اطلاع دولت رساند تا نارسايي‌هاي خود را اصلاح كنند.

 

فائزه هاشمی موانع پيش روي دولت را بسيار زياد قلمداد كرد و گفت: ايستادگي در برابر اين موانع نياز به حمايت مردم و تعديل انتطاراتشان دارد. وي يادآور شد: فرهنگسازي مقابل يك جريان نياز به زمان دارد و اصلاحات سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي براي ماندگار شدن نيز از اين جريان مستثنا نيست.

 

این فعال سیاسی عنوان كرد: اينكه مديران قبلي را در اين دولت حفظ كنيم، نشان از اعتدال و فراجناحي بودن دولت نيست بلكه نياز است تا مديران همفكر و شجاع در كشور به كار گمارده شوند. وي سوال از وزرا را سياستي براي ايجاد اقدامات مدافعانه براي دولت دانست و تصريح كرد: اين امر سبب شده تا برخي وزرا گرفتار اين سياست شوند و اقدامات مدافع‌گرانه در تصميمات خود داشته باشند و عملكرد مثبتي را به عرصه ظهور نگذارند.

 

به گفته وي اعتدال تنها سياسي نيست بلكه اعتدال جنسيتي نيز محترم است، بر اين اساس در كشوري كه حدود 60 درصد دانشجويان و فارغ‌التحصيلان و نيمي از جمعيت آن را بانوان تشكيل مي‌دهند، متاسفانه در بخش مديريتي كشور با حضور كمرنگ بانوان مواجه هستيم.
اخبار سیاسی - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------