آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

واکنش مشاور پارلمانی هاشمی به خبر سازی یک سایت



اخبار,اخبار سیاسی ,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

اخبار سیاسی - واکنش مشاور پارلمانی هاشمی به خبر سازی یک سایت

حجت الاسلام و المسلمين قدرت الله عليخاني مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر منتشره در یک سایت خبری درباره نقل قولی از هاشمی درباره دولت روحانی را تکذیب کرد.

علیخانی در پاسخ به  سایت نوانديش  درخصوص صحت يا عدم صحت مطلب يك سايت خبري كه به انتشار ادعاهايي به نقل از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از جمله «راي رييس جمهور در حال از دست رفتن است و يا اميدي كه وجود داشت دارد كم مي شود» پرداخته بود، گفت: اگر مدعيان سياست و اخلاق ، تقوا پيشه مي كردند، چنين مطالب كذبي را منتشر نمي ساختند و يا حداقل اگر صداقت داشتند، آرزوها و تمايلات خود را در قالب اخبار غيرواقعي به بزرگان نسبت نمي دادند.
 
مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تكذيب اين نقل قول هاي دروغين، تاكيد كرد: انتظار اوليه حاميان دولت در انتخابات و پس از آن، حاكم شدن عقلانيت بر امور و تدبير در اداره كشور از يكسو و پرهيز از بي برنامگي، شعاردگي، تنش زايي و دشمن تراشي در داخل و خارج از سوي ديگر بوده است كه خوشبختانه امروز همگان شاهد بهبود فضاي كشور در عرصه هاي مختلف مي باشند.
 
وي افزود: ظاهرا برخي منتقدان و مخالفان، ايجاد آرامش و حاكم شدن اخلاق و نيز تغيير فضاي كشور را نمي پسندند و يا با منافع خود همسو نمي بينند به همين دليل تلاش مي كنند به هر وسيله اي حتي توسل به مطالب غيرواقعي، عصبانيت خود را از اين وضعيت نشان دهند.

اخبار سیاسی - نوانديش

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------